Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Får ikke koblet til PS4 Network, har prøvd alt!

NYTT TEMA
MorningCloud
MorningCloudInnlegg: 22
18.08.18 10:12

Hei!

Fant frem PS4 idag etter den har stått og støvet ned et par mnd. men det ble vanskelig. Har forsøkt å koble til PlayStation Network en stund nå uten hell, håper noen kan hjelpe meg her inne.

Jeg har forsøkt:

Restarte ruter og konsoll x flere.
Oppdatert System Software.
Koble til med kabel, virker ikke.

Alle andre enheter har Wifi-tilkobling.
Ingenting er galt ifølge PSN Service Status.

Jeg bruker Get, og har nylig fått et trådløst modem, Sagemcom. Den funker helt fint.
Lurer på om det kanskje kan være noe med brannmur. Jeg leste det et sted, men dette 
er utenfor mitt kunnskapsfelt. Jeg har virkelig ikke peiling hvordan løse dette, 
eller finne ut av om en evt. brannmur stopper PlayStation i å logge inn på PSN.

Setter stor pris på hjelp! 

MorningCloud
18.08.18 10:27

Det er forresten første gang jeg logger på dette nettet med PS4 konsollen min, har nettopp flytta.

MorningCloud
18.08.18 10:57

Never mind! Måtte bare logge inn på PSN, den var tydeligvis ikke logga inn (wtf hvordan kunne jeg vite det) så nå er det i orden. Føler meg litt dummere men samtidig litt lykkeligere.

Happy gaming

JackNapier
JackNapierInnlegg: 3768
18.08.18 18:25

Har driti meg ut på det samme før, OSet er ikke alltid like intuitivt.

LaGoeba
LaGoebaInnlegg: 12124
21.08.18 23:59

Har brent meg på denne selv noen ganger, når PSNen bare har logget av seg selv. Sånt skjer!

CryniX
CryniXInnlegg: 11602
25.08.18 11:00

HAR DU PRØVD Å SKRU DEN AV OG PÅ IGJEN?

Torotto
TorottoInnlegg: 14988
25.08.18 16:47
MorningCloud: Det er forresten første gang jeg logger på dette nettet med PS4 konsollen min, har nettopp flytta.

Var løst beklager

(Innlegget ble redigert 25.08.18 16:48)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester