Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Facebook problemer med å slette gamle profiler

NYTT TEMA
Lovtrollet
LovtrolletInnlegg: 2
02.09.18 14:07

Hei har i lang tid prøvd å få gamle profiler av meg slettet på facebook, men nå i det siste ser jeg at de har fjernet hele alternativet fra rapporter knappen. Har gått et år nesten har sendt inn dusinvis av sånne gammel profil slett rapporter. Er kommet til et punkt nå jeg ser meg nødt til å gå til sak mot facebook rettslig, hvordan gjør jeg dette noen som vet?

Justice 96
Justice 96Innlegg: 32431
02.09.18 14:10

Regner med en advokat og nye penger er en bra start. 

Lovtrollet
LovtrolletInnlegg: 2
02.09.18 14:15

Huff ja

Justice 96
Justice 96Innlegg: 32431
02.09.18 14:17

Jeg mener, en advokat vet sikkert hvordan man skal gå fram. Og du må ha en før eller siden. 

Jeg aner selvsagt ikke hva saken går ut på, men ville ordnet en samtale hos en advokat, for å la denne se på saken. Du får rimelig fort svar på om det har noe for seg eller ikke. 

SeaKing
SeaKingInnlegg: 6283
08.09.18 23:42
Knertn: https://www.facebook.com/help/delete_account

Jeg prøver å slette en gammel konto jeg ikke har tilgang til lenger. Får bare til svar at den "ikke bryter med deres standarder"

robotsvar

Bill_Babba
Bill_BabbaInnlegg: 5351
09.09.18 11:20
Lovtrollet: Hei har i lang tid prøvd å få gamle profiler av meg slettet på facebook, men nå i det siste ser jeg at de har fjernet hele alternativet fra rapporter knappen. Har gått et år nesten har sendt inn dusinvis av sånne gammel profil slett rapporter. Er kommet til et punkt nå jeg ser meg nødt til å gå til sak mot facebook rettslig, hvordan gjør jeg dette noen som vet?

Så, du har opprettet ett dusinvis av Facebook profiler?

Jeg forstår ikke hvordan du får til det, bruker du ulike navn da?

I tilfelle så er dem falske, og da kan du rapportere falske profiler.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Andre tjenester