Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

You Tube Premium

NYTT TEMA
fargerik
fargerikInnlegg: 55293
02.10.18 14:07

You Tube legger stadig inn flere og flere reklameavbrudd som stykker opp for eksempel filmer eller konserter. Rimelig irriterende.

Det er vel sannsynligvis for å få oss til å betale 120 kroner pr. måned for å slippe å oppleve disse frustrerende reklamene tre- fire ganger i løpet av en halvtimes økt.

Jeg kommer til å bøye meg for overmakten og betale for å slippe reklamen, men planlegger et familieabbonnement hvor vi deler på det og betaler 45 kroner hver pr. måned.

Flere som vurderer å betale seg ut fra reklamen?

elasticEye
elasticEyeInnlegg: 516
08.10.18 19:23
fargerik: Det er vel sannsynligvis for å få oss til å betale 120 kroner pr. måned for å slippe å oppleve disse frustrerende reklamene tre- fire ganger i løpet av en halvtimes økt.

Selvsagt er det derfor! Uten reklame, og uten inntekt = ingen youtube.

Jeg irritererer meg faktisk over de som bruker adblock. Det disse brukerne ikke skjønner, er at hvis alle brukte adblock, så hadde det ikke vært mer innhold på youtube, nettaviser etc...

Over til spm: jeg har vurdert det, men pr. dags dato, så plages jeg ikke av reklamen. Ønsker å kutte alle faste kostnader hvor det er mulig, og har derfor heller ikke spotify e.l. :)

madigan
madiganInnlegg: 9317
13.10.18 09:12
fargerik: Jeg kommer til å bøye meg for overmakten og betale for å slippe reklamen, men planlegger et familieabbonnement hvor vi deler på det og betaler 45 kroner hver pr. måned.

Jeg for min del driter i hele premium,men jeg har ''adblock +'' på vanlig youtube,da er all reklame fjærnet.

Amatør_1
Amatør_1Innlegg: 8339
13.10.18 09:17
fargerik: You Tube legger stadig inn flere og flere reklameavbrudd som stykker opp for eksempel filmer eller konserter. Rimelig irriterende.

Har sett mye på Youtube. Har aldri sett reklame.

fargerik
fargerikInnlegg: 55293
13.10.18 14:26
madigan: Jeg for min del driter i hele premium,men jeg har ''adblock +'' på vanlig youtube,da er all reklame fjærnet.

Vi får se. Jeg ser at en del youtubevideoer med reklameavbrudd erstatter reklamen med en klokke som teller ned, like lenge som reklameavbruddet varer dersom adblock stopper reklamen. Jeg bruker stort sett youtube til å se på litt lange opptak fra konserter, og det er ganske vanlig med en del avbrudd.

Da blir valget å se på reklamen, eller å heller se på en klokke som teller nedover.

Kanskje adblock pluss er bedre enn standard, men de knekker nok snart koden. Og da må du antagelig kjøpe og betale for adblock dobbelpluss ;-)

(Innlegget ble redigert 13.10.18 14:33)

madigan
madiganInnlegg: 9317
13.10.18 19:42
fargerik: Kanskje adblock pluss er bedre enn standard, men de knekker nok snart koden. Og da må du antagelig kjøpe og betale for adblock dobbelpluss ;-)

Nå har adblock + vert noen år da,så jeg tviler vel på at iallefall må betale,det finnes også en ''adblock plus'' browser også,den har jeg ikke testa,just saying:))

(Innlegget ble redigert 13.10.18 19:43)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester