Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Koble overvåkingskamera.

NYTT TEMA
gaskenrigi
gaskenrigiInnlegg: 4505
15.12.18 17:04

Har montert kamera for overvåking av hytta, bruker min gamle smartmobil ved å lage en trådløs sone i hytta, den er satt opp med data simkort .Får kameraet  til å virke til min nye mobil, men vil ikke virke på pc, har installert program på pc, men virker ikke.Lager en trådløs sone med nyeste mobil , som lar seg koble opp mot pc , men virker ikke når jeg kobler pc til det trådløse nettet.Har prøvd å slå av brannmur, men null kontakt.

Kan og nevne at jeg fikk kontakt via pc i hytta, mulig det trådløse kameraet fikk kontakt med pc.

Ble dette komplisert, eller er det noen som skjønner hvor problemet ligger.

Synes det er rart at jeg får kontakt med kameraet via mobil, men  får ikke  kontakt ved å bruke samme mobil som trådløs sone og koble til pc, som har installert program for kameraet.

(Innlegget ble redigert 15.12.18 17:12)

Torotto
TorottoInnlegg: 15243
15.12.18 17:48
gaskenrigi: Synes det er rart at jeg får kontakt med kameraet via mobil, men  får ikke  kontakt ved å bruke samme mobil som trådløs sone og koble til pc, som har installert program for kameraet.

Spørsmålet er hvilket kamera du har fabrikat og type. 

Kan være noe med IP adresse til kamera?

Her

(Innlegget ble redigert 15.12.18 17:52)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Andre tjenester