Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Bytte søkemotor.

NYTT TEMA
JOlsen
JOlsenInnlegg: 3052
23.05.19 20:34

Jeg har byttet søkemotor (trodde jeg) jeg valgte Google Chrome som søkemotor. Men når jeg trykker på ikonet kommer søkemotoren Bing opp. Hvordan er det mulig? Hvordan får jeg bort Bing? Jeg gikk på apper og funksjoner for å se der, men der lå den ikke. Så hvordan løser jeg dette? Og er Chrome bedre en Microsoft Edge? 

silas
silasInnlegg: 19828
24.05.19 00:12
JOlsen: Jeg har byttet søkemotor (trodde jeg) jeg valgte Google Chrome som søkemotor. Men når jeg trykker på ikonet kommer søkemotoren Bing opp. Hvordan er det mulig? Hvordan får jeg bort Bing? Jeg gikk på apper og funksjoner for å se der, men der lå den ikke. Så hvordan løser jeg dette? Og er Chrome bedre en Microsoft Edge?

Google Chrome er en nettleser og Google.com er en søkemotor akkurat som Bing.com. I Edge kan du endre søkemotor: trykk på de tre prikkene til høyre -> Settings -> Advanced -> Change search provider. 

(Innlegget ble redigert 24.05.19 00:13)

JOlsen
24.05.19 10:50
silas: Google Chrome er en nettleser og Google.com er en søkemotor akkurat som Bing.com. I Edge kan du endre søkemotor: trykk på de tre prikkene til høyre -> Settings -> Advanced -> Change search provider.

Jeg gjorde som beskrevet , men det var ikke mulig å endre søkemotor. "endre knappen " var grå, altså ikke klikkbar. Er det en annen måte? det må da være mulig å få bort Bing som søkemotor? 

JOlsen
24.05.19 17:49

Da var det løst. Takker for svar :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg