Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Blu-ray-spiller med opptaksmulighet ?

NYTT TEMA
LSP-4445
LSP-4445Innlegg: 1083
10.06.19 02:38

Ser at den har harddisk og brenner innebygd men hva kan det egentlig det brukes til?
Så vidt jeg ser så har den ingen HDMI inngang så man kan ikke bruke den for eksempel som PVR boks mot kabel tv.
Ikke kan man koble til en vhs spiller hvis man vil kopiere over gamle hjemme filmer over på dvd formatet heller.....så hva kan brenneren og harddisken egentlig brukes til.....kun Rikstv kanskje?

https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/hjemmekino/blu-ray-spiller/panasonic-dmr-ubc86en-black/248286.11388/

InternalExile
InternalExileInnlegg: 18786
10.06.19 08:33
LSP-4445: Ser at den har harddisk og brenner innebygd men hva kan det egentlig det brukes til?
Så vidt jeg ser så har den ingen HDMI inngang så man kan ikke bruke den for eksempel som PVR boks mot kabel tv.

Den har:
2 x HD DVB-C/T2-tuner

Så den er jo en PVR boks, trenger ikke noe HDMI inngang.

Om man kan brenne det man har tatt opp på BD og spille det av på andre spillere, så er det jo en spennende produkt.

LSP-4445
LSP-4445Innlegg: 1083
10.06.19 23:48
InternalExile: Den har:2 x HD DVB-C/T2-tuner
Så den er jo en PVR boks, trenger ikke noe HDMI inngang.
Om man kan brenne det man har tatt opp på BD og spille det av på andre spillere, så er det jo en spennende produkt.

Derfor jeg skrev Rikstv....der kan vel kanskje den innebygde tuneren brukes.
Men de fleste har jo parabol eller kabeltv og da kan man ikke bruke innebygd PVR funksjon på denne.

InternalExile
InternalExileInnlegg: 18786
11.06.19 17:29
LSP-4445: Men de fleste har jo parabol eller kabeltv og da kan man ikke bruke innebygd PVR funksjon på denne.

DVB-C er kabel så det går bra. Den har ikke DVB-S, så parabol går ikke.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg