Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sjekkliste i Office?

NYTT TEMA
Sanding
SandingInnlegg: 38
12.06.19 20:14

Hei!

Ønsker å lage nye sjekklister på jobben, for å hjelpe meg selv og andre til å ikke overse ting i leveransene. Har sett at Word og Excel har verktøy for å lage sjekklister, men har ikke helt funnet ut av det.

Noen som vet om det her er mulig å gjøre linjene avhengig av hverandre? Ønsker å lage underpunkt som dukker opp når de er relevante. 

Til eksempel ønsker jeg å kunne krysse av hvis en vifte er inkludert i leveransen. Håpet er at viktige spørsmål for leveranser av vifter da skal dukke opp, men at man skal slippe å lese gjennom dette hvis man ikke leverer en vifte. 

Noen som vet om et program/tjeneste som kunne fungert til dette?

 

 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg