Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

FORTNITE - SORT HULL Fortnite er borte

NYTT TEMA
guest19944
guest19944Innlegg: 29
14.10.19 20:02

https://www.gamer.no/artikler/hele-fortnite-ble-slukt-av-et-sort-hull/476336 TWEET

Epic Games skrur gjerne både spenning og dramatikk opp på fullt nivå i forbindelse med lanseringen av nye Fortnite-sesonger. For avslutningen av sesong ti har utvikleren riktignok overgått alt som har skjedd tidligere, og spillet er rett og slett borte.

Søndag kveld samlet Fortnite-fans over hele verden seg i spillet for å oppleve slutten på Season X, passende kalt «The End». Der ble de først vitne til en rakettoppskyting, etterfulgt av et voldsomt fyrverkeri før alt plutselig gikk i svart.

Absolutt hele Fortnite – kartet, spillerne, bussen, hovedmenyen og til og med spillets kontoer på sosiale medier – ble svelget av et stort hull. Det eneste som møter spillere som logger seg på nå er synet av hullet, samt en knapp merket «Exit». I skrivende stund er det ikke lenger mulig å spille Fortnite.

Venter i spenning

Mens opplegget uten tvil er dramatisk kan vi trygt konstatere at dette ikke er slutten for Fortnite – selv om store endringer mest sannsynlig er på vei. Før eller siden vil Epic skru på lyset igjen, og fansen har ingen planer om å gå glipp av hendelsen. Akkurat nå sitter mange hundre tusen og følger direktesendingen av hullet på TwitchYouTubeTwitter og via spillklienten selv.

Når noe kommer til å skje, og hva som faktisk vil skje, er enda uvisst. En lekkasje fra App Store i Italia ser ut til å antyde at spillet vil vende tilbake med tittelen Fortnite Kapittel 2 og et helt nytt kart.

Uansett hva som skjer er det ingen tvil om at dette er stort for både spillet og for hærskaren med fans som lurer på hva i alle dager det er som foregår. Vi følger hendelsen og oppdaterer med mer informasjon så snart noe dukker opp.

Vi vet allerede litt om den neste Fortnite-sesongen.
Spillet introduserer blant annet datastyrt motstand i battle royale-kampene »

(Innlegget ble redigert 14.10.19 20:02)

twu
twuInnlegg: 11046
14.10.19 22:54

Det beste for helsen til all verdens såkalte «tweens» hadde vel vært om det ble nede, men er vel for stor melkeku til slikt

guest19944
guest19944Innlegg: 29
15.10.19 00:53

Hei twu. Nei ikkje sånt da :( Jeg har aldri prøvt Fortnite før :( jeg vil prøve det :( Jeg har laga konto og alt og har laste ned på min mobil. Jeg ønske at Fortnite vil komme tilbake og det vil komme tilbake si folk og nyheter side. Jeg glede meg til det håper det komme opp igjen og alle ønske det å, dei som spiller Fornite da men er Minecraft bedre en Fortnite? Jeg har prøvt Minecraft litt men aldri Fortnite og jeg viste ikkje før om Fortnite ja lenge si og jeg viste ikkje om spillet ein gang og jeg viste om spillet mye senere tid i fremtiden som er nå og Minecraft har jeg spilt litt før og har spilt gratis versoenen hos dem og jeg tror den gratis versoenen var falsk fordi jeg fant den siden på google men huske ikkje om det var minecraft som eide den gratis verson eller noen eide den, huske ikkje, jeg fant det ut på google berre og jeg tror siden er nede tror jeg vist jeg ikkje tar helt feil her. Og jeg veit ikkje helt men er Minecraft bedre en Fortnite eller? Hva syns du?

(Innlegget ble redigert 15.10.19 00:55)

twu
twuInnlegg: 11046
15.10.19 09:34

Jeg syns at du enten burde vurdere å legge deg tidligere om du skal få noe ut av skoledagen, eller at du har en tullebruker. 

Vet ikke hva som er best, bare prøvd minecraft litt for å se hva det er for noe. Om jeg først skal spille skytespill prioriterer jeg ordentlige skytespill. Forumet «Spill» er sikkert bedre for slike spørsmål

nadajan
nadajanInnlegg: 11204
17.10.19 00:39

Fortnite skjønte jeg meg aldri på. Ble raskt tatt av dage. Prøvde en del ganger før jeg ga meg. Trist for de som spiller det at det for øyeblikket er nede.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg