Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Instagram

NYTT TEMA
petter103
petter103Innlegg: 237
22.04.20 20:13

Vet noen om det går an å publisere flere bilder samtidig i et innlegg uten at bildene får en kvadrat form? 

hillebillys
hillebillysInnlegg: 10008
22.04.20 21:26

ja det går. I det minste på Android, tipper det er ganske likt på IOS

Når du starter første etter du trykker + for å lege til bilder.
Så helt til venstre nede i første bildet (Som den gir som forslag) så er det to  piler  Trykk på den, og du får "wide" bilde. 

Så trykker du helt til høyre den lille firkanten som gjør att du kan velge flere bilder.

Alle bildene blir nå i "wide" format..

Du kan nå også fjerne det første bildet om du vil..

(Innlegget ble redigert 22.04.20 21:27)

petter103
24.04.20 23:02

Tusen takk, det funker! :)

petter103
07.05.20 19:52

En annen ting som jeg har problemer med er å legge til en lenke i teksten under bilder eller bildemapper. Det ser ut at det ikke er mulig. Lenker blir aldri aktive, man kan ikke klikke på de. I tillegg er det ikke mulig å kopiere teksten ..

hillebillys
hillebillysInnlegg: 10008
08.05.20 23:47
petter103: En annen ting som jeg har problemer med er å legge til en lenke i teksten under bilder eller bildemapper. Det ser ut at det ikke er mulig. Lenker blir aldri aktive, man kan ikke klikke på de. I tillegg er det ikke mulig å kopiere teksten

kan ikke huske å ha sett noen som har det.

Nærmeste er reklame hvor en ved å trykke på bildet, kommer til butikken. Disse antar jeg betaler for dette.

Link til annen instagram konto kan du gjøre med @ foran konto navnet.. eks @insanitydetailing   
Mens #insanitydetailing linker til alle som har merket posten med #insanitydetailing

Men www adresse ut av instagram....  det har jeg ikke sett annet en reklame med "handle her" og reklame ved trykk på bildet.

petter103
09.05.20 18:10

Ja, det stemmer. Man kan skrive inn en URL adresse, men det ser ut at linken blir inaktiv. I tillegg kan man ikke kopiere teksten for å lime inn i en nettleser, i hvert fall ikke på app, men man kan kopiere teksten hvis man åpner Instagram i nettleseren. Dårlig gjort av Instagram, det må man si :( Ser ut som en bug.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg