Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

USB

NYTT TEMA
ZEA

ZEA
18.01.21 09:16

Hei, 

noen som vet hvordan man gjør plassen til USB større på mac? Jeg kjlpe USB til 64 GB og når den er tom så viser den at den har kapasitet på 61 GB, noe som er feil. Når jeg skal overføre fil på 63 GB så vil den ikke grunnet plassmangel. Anyone? :-)

InnocentBystander

InnocentBystander
18.01.21 11:15
ZEA: den at den har kapasitet på 61 GB, noe som er feil.

Den plassen som er tilgjengelig etter formattering er maksimalt tilgjengelig plass. Den kan vera litt mindre enn oppgitt størrelse på minnepinnen.

fargerik

fargerik
18.01.21 12:37
InnocentBystander: Den plassen som er tilgjengelig etter formattering er maksimalt tilgjengelig plass. Den kan vera litt mindre enn oppgitt størrelse på minnepinnen.

Ja. Løsningen er å kjøpe en litt større minnepinne.

Jeg blir litt nostalgisk her nå.

Jeg er ikke spesielt ung.....men min første datamaskin hadde en harddisk på 40 mb, og minnepinner var ikke oppfunnet ;-)

(Innlegget ble redigert 18.01.21 12:40)

InnocentBystander

InnocentBystander
18.01.21 14:17
fargerik: Jeg er ikke spesielt ung.....men min første datamaskin hadde en harddisk på 40 mb, og minnepinner var ikke oppfunnet ;-)
fargerik

fargerik
18.01.21 17:02
InnocentBystander: Min første PC hadde kun diskettstasjonar...

HAH! Min første PC hadde diskettstasjon, og når jeg skulle installere exel på den var det 20 disketter, og når jeg var ferdig med nummer 18 stoppet det opp på grunn av at disken var full.

fargerik

fargerik
18.01.21 17:04

(Takk for fabelaktig humor)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg