Trenger en ny bærbar, min blir for varm, slår seg av og jeg holder på å tilte av viften, den durer og går HELE tiden. Så trenger ny og jeg vurderer noen, jeg skal ha den billigst mulig, den skal være omtrent lydløs og veie minst mulig, til mitt bruk er det kun litt jobb på word, og surfing. Jeg bruker den ikke til gaming, se på videoer/film etc, så jeg trenger ingenting avansert. Det viktigste for meg er at den er lett og lydløs. De to tingene.
Kan dere se på disse tre laptoene og si hvilken er mest lydløs? Jeg kjenner ikke til prosessorer og hvilke typer som gjør at pcen vil jobbe kraftig og deretter bli varm og viften begynner å gå. Jeg er bare drittlei av viftelyd.
Denne står det jo har vifteløst design, men den er jo tydeligvis ikke å få tak i?
Så da blir det vel mellom disse to:
eller
https://www.power.no/data-og-tilbehoer/pc/baerbar-pc/hp-14-cf3414no-14-baerbar-pc/p-1085743/
Kan dere se ang prossesor osv og alt som har å gjøre med at den vil få viften til å virkelig jobbe, hvilken er mest lydløs av disse? Hvilken ville dere valgt HVIS DET KUN GIKK PÅ AT PCEN VAR MEST MULIG LYDLØS OG LETT Å BÆRE?