Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Problemer med bloggen min

NYTT TEMA
Mister_Morisette

Mister_Morisette
15.05.21 17:18

Jeg har brukt Blogger.com som min plattform for blogging i mange år. Men det siste året har siden hatt åpenbare problemer: Kladdene har store problemer med å åpne seg, mye av skriften flytter seg hulter til bulter og hashtaggene har hatt problemer med å virke. En årsak til problemene har vært at Blogger.com har endret layout i fjor. Men i går hadde jeg et verre problem, da et av innleggene mine ble slettet mens jeg redigerte det (noe som skal mye til når det gjelder redigering).

Jeg har prøvd å få tak i hjelp. Men siden Blogger.com er i regi av Google, så har det vært vanskelig å finne hjelp. Jeg har prøvd hjelpesidene deres, men finner ingen svar. Og når jeg har opprettet spørsmål om problemet, så får jeg ingen svar. Det er rett og slett umulig å kontakte Google, bortsett fra telefonsidene deres. Og hver gang jeg ringer til de, så ber de alltid om å finne svar på hjelpesidene deres. Ganske irriterende.

Noen andre som bruker Blogger.com og har opplevd de samme problemene?

Grad

Grad
16.05.21 08:40
Mister_Morisette: Noen andre som bruker Blogger.com og har opplevd de samme problemene?

Dessverre gjorde du en stor feil helt i begynnelsen. Det mest verdifulle i en blogg og på ethvert nettsted er innhold (innholdet ditt er unikt)

Mange nettredaktører betaler gode penger for unikt innhold.

Og du skal donere innholdet ditt til Google gratis.

Jeg vil anbefale deg å gå til WordPress og kjøpe ditt eget domene.

Da vil du ha en flott bloggside. På hvilken du kan gjøre hva du vil (det er veldig enkelt)

Og nå kan du tjene penger på nettstedet ditt.

Og hvis du er en god blogger, er det = passiv inntekt.

Mister_Morisette

Mister_Morisette
19.05.21 22:23

OK. Tusen takk for svar.

Klikk for å gå tilbake til toppen