Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Angående bruk av kommandolinjevinduet ?

NYTT TEMA
merterje
merterjeInnlegg: 1173
22.11.17 17:03

Det oppstod problem på min PC, meldingen var at s0.2mdn.net ikke funket, og fikk beskjed av en at jeg skulle åpne og kjøre ipconfig /flushdns  i kommandolinjevinduet. Jeg kjørte da ipconfig /flushdns og fikk beskjed at det var vellykket, da ser jeg problemet som løst. Men jeg har et spørsmål, hvorfor bruke akkurat ipconfig /flushdns ?. Gjelder det at jeg skal bruker ipconfig /flushdns uansett feilmelding, eller er det noen liste over hva som skal brukes til ulike feil ?  

Bitterman
BittermanInnlegg: 1169
22.11.17 17:11

ipconfig /flushdns kan naturligvis brukes til å løse samtlige feil. Litt som i daglig tale, man trenger ikke flere ord som betyr forskjellige ting, man kan f.eks. bare si heiheiheihei hele tiden i alle sammenhenger så forstår naturligvis han du snakker med akkurat det du mener. 

Du kan alltid skrive inn  ipconfig /flushdns i adressen på toppen, så kommer du til akkurat den internettsiden du skal til.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg