Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tastaturproblemer

NYTT TEMA
Hansaguden
HansagudenInnlegg: 4954
31.10.18 08:34

Kjøøpt ny stasjonær PC med trådløs tastatur og mus. Helt plutselig lever tastaturet sitt eget liv. Bokstaver og tall kommer innimellom  i helt tilfeldig antall, og noen ganger ikke i det hele tatt.

Ekssepelvviis sllik soom herr. 

Sulfat
SulfatInnlegg: 10855
31.10.18 08:39
Hansaguden: Helt plutselig lever tastaturet sitt eget liv.

Noe sånn? I såfall har du et aldri så lite problem.

fargerik
fargerikInnlegg: 54723
31.10.18 09:18
Hansaguden: Kjøøpt ny stasjonær PC med trådløs tastatur og mus. Helt plutselig lever tastaturet sitt eget liv. Bokstaver og tall kommer innimellom i helt tilfeldig antall, og noen ganger ikke i det hele tatt.

Bytt batterier i musa og tastaturet.

Det kan også hende at du er for langt unna dongelen med tastaturet, de har ikke så lang rekkevidde.

Mitt Logitech- sett med tastatur og mus har en dongel til å plugge inn i en USB-port, og jeg er ikke imponert over rekkevidden.

(Innlegget ble redigert 31.10.18 09:22)

Bergsprekken
BergsprekkenInnlegg: 1299
01.11.18 21:14
Hansaguden: mus

Kroppsvæske i tastaturet?

hillebillys
hillebillysInnlegg: 9640
01.11.18 21:36

Som fargerik skriver

Sjekk avstand til senderen. 
Bytt batterier.

Hjelper ikke dette, kjøp nytt tastatur/mus sett...  Koster fra 299 kr

Hansaguden
HansagudenInnlegg: 4954
02.11.18 08:48
hillebillys: Sjekk avstand til senderen. Bytt batterier.

Gjort begge deler uten at det hjalp.

Tok med tastatur og mus til Power, der jeg kjøpte utstyret. Byttet vederlagsfritt til kablet.

Problem løst.

hillebillys
hillebillysInnlegg: 9640
04.11.18 19:43
Hansaguden: Tok med tastatur og mus til Power, der jeg kjøpte utstyret. Byttet vederlagsfritt til kablet. Problem løst.

Utrolig att dem gjorde.
Vet om flere som har slitet med att selgerne bare sier "du har sølt noe"  eller lignende eller bare sagt bruker feil... Og bedt kunden kjøpe nytt.

Veldig bra av Power.

Selv fikk jeg ikke hjelp i Norge til en usb dongle til tastatur, dem bare ville selge nytt komplett sett.

Men raskt spørsmål til Logitech global, så sendte dem overnatta ny dongle gratis... 

Så norske butikker er ikke så bra på slikt.

Men Power ... veldig bra gjort av dem...

petterG
petterGInnlegg: 9523
04.11.18 20:51
Hansaguden: Tok med tastatur og mus til Power, der jeg kjøpte utstyret. Byttet vederlagsfritt til kablet. Problem løst.

Fristende å si at dette er unntaket som bekrefter regelen(at Power er søppel fra a til å)...

nadajan
nadajanInnlegg: 10485
10.11.18 23:20
Hansaguden: Ekssepelvviis sllik soom herr.

Da dette skjedde meg gikk jeg inn på Innstillinger-Hjelpemiddel-Tastatur, og fikk orden på det derfra.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Andre tjenester