Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Asus s400c windows 10. Blinker mellom blå og svart

NYTT TEMA
Areslove
AresloveInnlegg: 1
27.01.19 19:39

Er ikke så god på dette men når moren min tok på pcen så starten den å blinke imellom blå og svart på startskjrrmen. Pcen har blitt restarten og det fortsettet. Noen som kan hjelpe?

stjerta
stjertaInnlegg: 1032
21.07.19 09:07

Nettopp dette har skjedd med min Lenovo Laptop og. Ikke noen mor som har tatt på den da. ;)

Er den bare å kassere ? Garantien er gått ut for ca ett år siden. Alt var oppdatert.

Det er en G-50 med Intel Core i5 om det skulle ha noen betydning. 

(Innlegget ble redigert 21.07.19 09:14)

morsomte
morsomteInnlegg: 579
28.07.19 17:19

kan det være snakk om brudd i kabelen til skjermen, prøv å lirk litt forsiktig på lokket og se om blinkingen endrer seg, kan også være drivere til grafikkbrikken som har en feil. ofte så kan du laste ned nyeste driverne fra produsenten sine nettsider for så å legge disse på en usb minnepinne og legge inn driverne manuelt, evt prøv å koble til en ekstern skjerm

petterG
petterGInnlegg: 9587
28.07.19 22:37
stjerta: Garantien er gått ut for ca ett år siden.

Hva med reklamasjonsretten? Den er på fem år...

stjerta
stjertaInnlegg: 1032
03.08.19 06:39
petterG: fem

Desverre gikk den i gulvet i løpet av første måned. Så en USB Port er ødelagt som bevis. Antakeligvis for at kabelen var tilkoblet porten. Å den kabelen hektet seg fast i ett eller annet da jeg reiste meg. Så garanti hadde vel heller ikke hjulpet. Men maskinen har virket uproblematisk i over to år etter fallet.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg