Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dobbelpost

NYTT TEMA
Tempus
TempusInnlegg: 5642
11.03.19 20:09

Fra 24 februar i år blir mine innlegg postet 2 ganger, og hvis jeg i vanvare trykker send på nytt blir det samme innlegget vist.

Etter innlegget er skrevet og jeg trykker meg ut av tråden kommer innlegger frem igjen med en litt større skrift.

Har lagt merke til at andre også har 2 like  innlegg fra tid til annen.

Hva kan dette være for noe mystisk?

hillebillys
hillebillysInnlegg: 9758
15.03.19 06:26

Dette har noe med det samme som når du hører en slags ekko i telefonen.
På telefon blir du jo da selvsagt avlyttet.

På Internett så blir du jo overvåket og alt du gjør går igjennom noen andres systemer, sjekket, kontrollert og lagret.

Dette skjer kun om du enten har surfet og søkt etter en viss type bilder eller filmer. Eller om du er meget rik, slik att noen uærlige sjeler er ute etter pengene dine.

Tempus
15.03.19 22:51

Takk for svar. Det rare er at det begynte etter at en ny profil ble opprettet og som plutselig dukket opp på min skjerm uten at jeg søkte på profiler. 

Er min konto hacket kanskje?

hillebillys
hillebillysInnlegg: 9758
17.03.19 15:13

Alle maskiner og all data er hacket.
Troen om trygg pc, sikker linje, sikkert system er bare det. En tro på lik linje med Jehovas vitner.

Alt er kontrollert, styrt og overvåket til enhver tid. Både av myndigheter, private firmaer og enkeltpersoner.

Tempus
17.03.19 22:23

Hvis det er slik du sier, skulle det vel ikke være nødvendig å registrere seg som et nytt medlem i Vgd?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg