Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jeg har gitt opp og trenger hjelp.. Facebook konve

NYTT TEMA
Celin_87
Celin_87Innlegg: 6
16.09.19 20:05

Jeg har forsøkt i snart to dager å konvertere min personlige profil på Facebook til en offisiell side. At noe så enkelt, kan bli så umulig. 

Jeg gikk igjennom Facebook egen linke "Opprett side basert på din profil". Fulgte trinnene. Siden ble opprettet, men den har liksom "hengt" seg opp i systemet. Først stod det "siden er enda ikke publisert, vi oppretter din side. Når den er klar får du beskjed". Jeg ventet 1 time, så 2 timer så 10 timer.... jeg forstår at noe har gått galt.

Så jeg prøvde å slette siden, for så å starte prosessen på nytt. Men da får jeg beskjed om at siden finnes allerede. Bare at den finnes egentlig ikke. Den liksom har hengt seg opp. 

Jeg tenker at jeg trenger å vente i 14 dager til siden er slettet, for å starte prosessen på nytt. Finnes det andre løsninger? Jeg har også opprette en annen side - som offentlig person og forsøkt å slette min profil, men får beskjed om at den "offentlige person" siden vil også bli slettet da jeg administrerer den.

Jeg er møkk lei og trenger hjelp. Er det noe grunnleggende her jeg ikke forstår? Alt jeg vil er å ha en Facebook siden som er "offentlig person" eller "bedrift side" uten at min gamle profil eksisterer. Er det helt umulig?

xpoolman
xpoolmanInnlegg: 7361
18.09.19 20:00

Jeg tror ikke det er folk som bruker Facebook lenger.

Selv logga jeg av i 2010.....

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg