Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

HUAWEI P30 Pro koplet opp som dokking til PC??

NYTT TEMA
Rufus.63
Rufus.63Innlegg: 1
13.02.20 16:45

Jeg synes det er kjekt at når jeg bruker doking USB stasjon til min mobil at alle mediafiler automatisk blir overført til min PC harddisk. MEN- hver gang HUAWEIen er tatt ut av stasjonen, blir satt i dokking stasjonen igjen, sier melding på PC  skjermen, "Ingen media filer for overføring". MEN -jeg vet at det ER nye ikke overført feiler.

Løsning (men utrolig irriterende), er HVER gang mobilen blir plassert i dooking st., jeg må gå inn i UTVIKLERALTERNATIVER, bla meg ned i menyen til jeg finner, "Velg USB-konfigurasjon--her må jeg skifte fra forhåndsvalgt "Bare opplading" til "MTP (Media Transfer Protocol).

MEN denne innstilling går automatisk tilbake til "Bare opplading" hver gang mobilen blir tatt ut av dooking st.

Noen her som vet hvordan få satt MTP til standard/evig valgt??? 

BeNice
BeNiceInnlegg: 1385
01.03.20 13:42

Tror du må gjøre det hver gang. Du får det opp på mobilskjermen vedusb tilkobling:Lading Overfør filer eller overfør bilder.

(Innlegget ble redigert 01.03.20 13:43)

silas
silasInnlegg: 20603
07.03.20 10:58
Rufus.63: MEN denne innstilling går automatisk tilbake til "Bare opplading" hver gang mobilen blir tatt ut av dooking st.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg