Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Eposter

NYTT TEMA
Bompyboy
BompyboyInnlegg: 10
15.05.20 19:51

Hvorfor forsvinner ikke epostene som jeg har slettet fra mappen 'slettede elementer'? Det står; Gjenopprett elementer som er slettet fra denne mappen? Hvor lang tid går det før alle de slettede epostene er borte for godt? Er minst to måneder, kanskje mer, siden jeg hadde en omgang med å slette unødvendige eposter. Har Hotmail.

xpoolman
xpoolmanInnlegg: 7858
15.05.20 19:54

Kanskje det er noe som heter "tøm søppelbøtta" eller noe slikt ?

Slik som på Windows... 

(Innlegget ble redigert 15.05.20 19:55)

Bompyboy
BompyboyInnlegg: 10
16.05.20 19:08

For å slette eposter trykker jeg på 'tøm mappen' men tydeligvis er de ikke borte for godt for det står Gjenopprett elementer som er slettet fra denne mappen. Vil ha de helt bort! For gått!

hillebillys
hillebillysInnlegg: 10008
18.05.20 20:57
Bompyboy: For å slette eposter trykker jeg på 'tøm mappen' men tydeligvis er de ikke borte for godt for det står Gjenopprett elementer som er slettet fra denne mappen. Vil ha de helt bort! For gått!

Gjennopprettmuligheten er bare for en periode, da det er folk som sletter ting, og siden oppdager att dem klarte å slette flybilletten sin..  Dermed kan disse tåke huene innen  rimelig tid, gjenopprette slettet epost. Slik att dem ikke mister den ferien.|

Hvis du ikke ønsker den muligheten så må du forlate Hotmail.
Bytte til ett epost tjeneste som ikke har webmail.
Bruke så en epostklient, som da ikke har gjenopprett mulighet. Sette innstillingene til å slette fra server ved synkronisering til epostklienten.

Da har du full råderett og kan sete alt eksakt slik du ønsker..

(Innlegget ble redigert 18.05.20 20:58)

Klikk for å gå tilbake til toppen