Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvor finner jeg bluetooth på maskia?

NYTT TEMA
JOlsen

JOlsen
24.11.20 14:04

Hvor på pc'n finner jeg bluetooth? Jeg googlet og får noen forklaringer på hvor jeg finner Bluetooth ikonet. Skulle ligge under enheter, problemet er at når jeg klikker på Start, så får jeg ikke opp enheter. Jeg har headset på Bluetooth , men nå står det at det er deaktivert! Jeg har byttet tastatur og mus. 

JOlsen

JOlsen
24.11.20 15:19

Denne feilmeldinga får jeg: Hvordan får jeg lagt til Bluetooth? Det står at det ikke er mulig å koble ti! Noen som har løsningen? 

(Innlegget ble redigert 24.11.20 15:29)

Sevens7ar

Sevens7ar
24.11.20 16:57
JOlsen: Skulle ligge under enheter, problemet er at når jeg klikker på Start, så får jeg ikke opp enheter

Enhetsbehandling, skal det være. Klikk på start og begynn å skrive enhetsbehandling så finner du det nok.

Her har du en grei oversikt over hvordan du kan feilsøke.

InnocentBystander

InnocentBystander
24.11.20 21:27
JOlsen: Hvor på pc'n finner jeg bluetooth?

På min PC (Win10) så går eg på startmenyen og skriv "blue". Då får eg opp menyvalg "Blkuetooth and other device settings" (engelsk WIndows).

JOlsen

JOlsen
25.11.20 08:40
Sevens7ar: nhetsbehandling, skal det være. Klikk på start og begynn å skrive enhetsbehandling så finner du det nok. Her har du en grei oversikt over hvordan du kan feilsøke.

Hvor finner jeg utvid knappen? Hvor ligger den? 

JOlsen

JOlsen
25.11.20 08:44
InnocentBystander: På min PC (Win10) så går eg på startmenyen og skriv "blue". Då får eg opp menyvalg "Blkuetooth and other device settings" (engelsk WIndows).

Finner ikke Bluetooth. Står at jeg må prøve med et adapter, hva er det og hvordan gjør jeg det? Dette var ikke lett. 

petterG

petterG
25.11.20 12:48
JOlsen: Dette var ikke lett.

Men har du Bluetooth på PC'en din? Min laptop har ikke.

Jeg antar at en PC må være produsert med noe spesiell hardware for å kunne "ha" Bluetooth...

(Innlegget ble redigert 25.11.20 12:50)

JOlsen

JOlsen
25.11.20 15:26
petterG: Jeg antar at en PC må være produsert med noe spesiell hardware for å kunne "ha" Bluetooth...

Det var Bluetooth på den helt til jeg oppdaterte  Windows 10, da forsvant og er vist borte for godt. Finner den ikke igjen. Utrolig rart. 

Sevens7ar

Sevens7ar
25.11.20 18:51

Har du prøvd alt som står her?

nometalhorse

nometalhorse
25.11.20 20:03
JOlsen: Det var Bluetooth på den helt til jeg oppdaterte  Windows 10, da forsvant og er vist borte for godt. Finner den ikke igjen. Utrolig rart.

Da må du i tilfelle ha enheter som mangler driver, og da får du gå til produsentens sider for å finne BT driver for din model.

JOlsen

JOlsen
26.11.20 11:51

Da blir det kjøp av USB Bluetooth. Det skal fungere. 

JOlsen

JOlsen
26.11.20 15:30

Nå er Bluetooth på og headset er paret, men det er ikke mulig å koble til. Får ikke til å legge med skjermbilde. Usikker på hvordan jeg gjør det. Har noen løsning på dette? 

(Innlegget ble redigert 26.11.20 15:32)

nometalhorse

nometalhorse
26.11.20 16:09
JOlsen: Nå er Bluetooth på og headset er paret, men det er ikke mulig å koble til. Får ikke til å legge med skjermbilde. Usikker på hvordan jeg gjør det. Har noen løsning på dette?

Kjenner du ingen som kan litt om data som kan hjelpe deg?

Det gir ingen mening at du påstår du har paret sammen, og så sier du ikke får koblet til.

JOlsen

JOlsen
26.11.20 16:56
nometalhorse: Det gir ingen mening at du påstår du har paret sammen, og så sier du ikke får koblet til.

Det er det som står på skjermen. Intet jeg får gjort noe med. Det har vært folk her ja, men ingen får det til. Beklager at jeg spurte. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg