Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

dvd-receivere med blu-ray

NYTT TEMA
kakemann

kakemann
11.01.09 07:14

Har sett på såkalte dvd-receivere i det siste, og har vurdert å kjøpe en, men det virker litt bortkastet da jeg ikke finner en med støtte for blu-ray.

Vet noen om noen som har det, eventuelt hørt noe om når det kommer på markedet?

Topguy

Topguy
11.01.09 14:30

DVD-receivere er stort sett bortkastet også spør du meg. Nå vet jeg ikke hva du har sett på men slike kombinerte DVD-spillere og surround-forsterkere kommer fort til kort siden de ofte mangler skikkelig innganger for spill-konsoller og digital-dekoderer.

eknaD

eknaD
14.01.09 14:18
kakemann: Har sett på såkalte dvd-receivere i det siste, og har vurdert å kjøpe en, men det virker litt bortkastet da jeg ikke finner en med støtte for blu-ray.

Vet noen om noen som har det, eventuelt hørt noe om når det kommer på markedet?

Det beste for deg må vel da være å kjøpe en blurayspiller og en rimelig surroundreceiver...

Jonxz72

Jonxz72
20.01.10 19:09
Topguy: DVD-receivere er stort sett bortkastet også spør du meg. Nå vet jeg ikke hva du har sett på men slike kombinerte DVD-spillere og surround-forsterkere kommer fort til kort siden de ofte mangler skikkelig innganger for spill-konsoller og digital-dekoderer.  

Hei. Et tips til deg: Arcam Solo Movie 2.1 eller 5.1 er et meget bra alternativ. Den har 2 HDMI innganger og spiller DVD og CD fantastisk bra! Sjekk linker: http://www.hifiklubben.no/produkter/hjemmekino/dvd-receivere/arcam_solo_movie_21_receiver_m_fm.htm

test i lyd og bilde: http://www.lydogbilde.no/index.php?cat=79291&kategori=60&testid=4002

Sexyboy93

Sexyboy93
20.01.10 23:35

Kjøp en Pioneer, Onkyo eller Yamaha surroundreciever, mens Panasonic, Sony og Samsung er bra merker innen Blu-Ray;) Pioneer VSX-919AH og Panasonic DMP-BD60 er to meget gode alternativer i en bra prisklasse, disse 2 skal jeg privat oppgradere med om ikke mange månedene;) Gleder meg til den tid! =)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg