Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

kosen kan jeg få Photoshop gratis ???

NYTT TEMA
tor1983
tor1983Innlegg: 99
22.06.09 16:40

vil jerne laste ned Photoshop. men ka er den nye versjonen av Photoshop??? og kosen bruker jeg Cracked ??

Beretta
BerettaInnlegg: 5268
23.06.09 00:08

Kan du ikke bare gå og stjele den i butikken da? Så får du originalen.

tor1983
23.06.09 05:39
Beretta: Kan du ikke bare gå og stjele den i butikken da? Så får du originalen.

har ikke råd til og petale for de :-0. vett at studenter betaler  4000kr for programet. :-0   men de vett du siker alerede.    og har prøft gratis programe som de leger ut men de liker som regel og så vider og så vider.  

bribon
bribonInnlegg: 3254
23.06.09 08:20

Hvis du ikke har råd til Photoshop, kan du satse på Gimp eller paint.net( gratisprogrammer); er du villig til å betale kan du prøve Photoshop Elements eller Paint Shop Pro for under 1000 kroner. 

Beretta
23.06.09 10:18
tor1983: har ikke råd til og petale for de

Nei, men man betaler ikke for det hvis man stjeler det. Og tyveri er tyveri uansett om du tar det i butikken eller laster ned crackede versjoner på nett.

tor1983
23.06.09 18:08
Beretta: Nei, men man betaler ikke for det hvis man stjeler det. Og tyveri er tyveri uansett om du tar det i butikken eller laster ned crackede versjoner på nett.

ja vett de . men du har vel aldrig lastet ned en film fra nett da ?????????mmmmmmmm

Beretta
23.06.09 23:51
tor1983: ja vett de . men du har vel aldrig lastet ned en film fra nett da ?????????mmmmmmmm

Nope!

Topguy
TopguyInnlegg: 7155
24.06.09 12:51
tor1983: ja vett de . men du har vel aldrig lastet ned en film fra nett da ?????????mmmmmmmm

Det er vel mer det at å gi linker til pirat-software er utestengelsesgrunn her på forumet.

Dessuten finnes det nok av bildebehandlings program der ut som ikke koster skjorta og gjør mye av det samme som PS.

Omnius
OmniusInnlegg: 1041
24.06.09 12:54

Greier du ikke å selv finne & laste ned en piratkopi er det ikke verdt bryet å installere programmet heller . . . kommer ikke til å bli brukt til noe fornuftig.

Sånn er det bare :-)

PS! Selv bruker jeg paint.net og er godt fornøyd ,-)

tor1983
24.06.09 15:26
Omnius: Greier du ikke å selv finne & laste ned en piratkopi er det ikke verdt bryet å installere programmet heller . . . kommer ikke til å bli brukt til noe fornuftig. Sånn er det bare :-) PS! Selv bruker jeg paint.net og er godt fornøyd ,-)

om du kan sende meg en link til meg ????  

Topguy
TopguyInnlegg: 7155
tor1983
24.06.09 17:34

takk takk   men er ikke så flinke med bata ?????   har lastet ned PhotoPad Image Editor ?????  må jeg laste noen andre filer for og få resten som viser på bilde på start siden ??????????

monsanto3
monsanto3Innlegg: 2377
27.06.09 00:13
tor1983: takk takk   men er ikke så flinke med bata ?????   har lastet ned PhotoPad Image Editor ?????  må jeg laste noen andre filer for og få resten som viser på bilde på start siden ????????

Nå begynner jeg å bli litt oppgitt over maset ditt. Hør nå her:

- Du spør om råd når det gjelder innkjøp av relativt dyre SLR-kameraer. De har alle billedbehandlingsprogrammer i den medfølgende programvaren.

- Du sammenligner stjeling med stjeling. Stjeling (den gratisnedlastningen du spør om) er ikke tillatt, det vet du sikkert, selv om det finnes noen millioner tyver på TPB.

- Du synes nedlasting av PaintNet er komplisert - hvordan kan du da forvente å få utbytte av Photoshop? Da må du være "litte grann flinke med data", ser du.

- Du laster ned filmer, kan man anta. Hvor er "ikke så flinke med bata ?????", da?

Slutt fra meg, i alle fall - jeg har svart deg for andre og siste gang.

"Dette er reisen til Kina, gutt, det er klart du skal til Kina, bare synd at det vil ta adskillige måneder å komme dit"

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg