Skulle ønske jeg kunne luke ut National Geographic og Discovery. De har sendt de samme programmene på rullering i to år.
Til og med reklamene går på rotasjon. Dessuten avbryter de stadig den reprisen man ser på med egenreklame for nettopp det man sitter og ser på.
Tror senderen er en bank med billige programmer som er innstilt på random play.
At sporten er borte driter jeg i, men de kunne jo sendt noe annet i stedet for å la oss betale for ikke noe. Kanalen er jo bare blitt svart, mens prisen nettopp ble satt OPP.
(Innlegget ble redigert 20.09.09 09:12)

Hele Riks- TV er en gedigen skuffelse, det trengs en voldsom skjerping, og jeg er ikke alene om å slakte dette.
Det er absolutt på trappene å kaste dette ut og velge noe annet.
Riks- TV har ingen særlig framtid dersom de fortsetter å drite i kundene. Det sjabre nivået beviser at reklamefinansieringen ikke skaffer nok penger, hadde det fungert ville vi sluppet å se repriser hele tiden.
(Innlegget ble redigert 20.09.09 09:23)

Jeg satt og jablet her tidligere i dag, og TV sto på. Husker ikke hvilken kanal det var, kanskje den som sendte reprise på gårsdagens nyheter, men jeg så i øyekroken at de sendte om igjen en episode av "Alias Smith & Jones" som jeg så på den gang jeg var barn. Ikke noe nytt her, det var den samme episoden som de sendte for to uker siden. Fabelaktig.
Og nå kommer sikker Hotel Cæsar, Dynastiet, Silke osv utover. Men først må de kjøre ferdig Baywatch for 100. gang.
(Innlegget ble redigert 20.09.09 19:18)