Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Snart ny Canal Digial HD PVR?

NYTT TEMA
paperboy

paperboy
27.09.09 23:36

Jeg har kjøpt omtrent alle dekodere som Canal Digital har gitt ut til kabel-TV-markedet. Og et kvarter etter at jeg har klikket på bestillingsknappen, har det kommet en forbedring.

Så, for å lodde ryktebørsen før jeg klikker SEND, er det noen ny HD PVR rett rundt hjørnet? Den de har ute på markdet nå skal være laggete og av dårlig kvalitet, og det er vel på tide å bytte ut den?

vidar

vidar
27.09.09 23:38

Den er helt elendig. Kan ikke spole i HD-opptak, og spoling i vanlige opptak er heller ikke bra og den henger seg opp om man bytter kanal for raskt.

Hadde Get tidligere og det er klasseforskjell på produktene.

Crane9

Crane9
28.09.09 01:18

Jeg vet ikke hva som er planene innen kabel-TV, men for parabolkundene til Canal Digital vil det sannsynligvis komme flere alternative tunere/dekodere i løpet av neste år.

Dette har jeg fra et innlegg på avforum.no .

Det er på tide at TV-abonnentene får tunere av en bedre kvalitet enn skrotet fra Sagem, som hittil har vært eneleverandør for Canal Digitals HD-PVR.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg