Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Logitech Z-5500 Digital 5.1 Speaker System

NYTT TEMA
minalina

minalina
25.12.09 14:22

Det er 1. juledag og jeg er begynt å bli rimelig forbanna her jeg sitter. Kjøpte fra komplett.no et Logitech Z-5500 Digital 5.1 Speaker System som guttungen fikk til jul. Koblet alle høytalerene til osv. og trykte på på-knappen bak på basshøytaleren. Ikke F.. om noe skjedde. Kom ikke lys i den kontrollenheten heller, eller hva det heter. Alt er helt dødt. La meg si det med en gang, stikk-kontakten er koblet i veggen så den har jeg ikke glemt. Sikringen ser helt fin ut så nå er jeg skikkelig lei:-((.

Noen andre som har noe slikt og kan gi meg et lite tips???

The_BH

The_BH
22.01.10 00:43

har u prøvd strøm bryteren bak på denne ? altså på subwofferen, selvforsterkeren har en egen bryter. har slikt annlegg selv og meget fornøyd, spiller noe utrolig. at en far kan kjøpe dette til gutt ungen er litt galskap, dette spiller så høyt og bassen trøkker at kona blir kansje irritert. men men, bra annlegg.

hvis ikke du får det til må funke ville jeg levert det tilbake og fått et nytt.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg