Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

opplasting til Mac

NYTT TEMA
ruces

ruces
10.01.10 23:34

Hei folkens 

Jeg har anskaffet et Panasonic video-kamera med lagring på minnebrikke. Sliter litt med å overføre filene til Mac. Er det noen som har noe tips?

legalia

legalia
11.01.10 09:15

Akkurat hva er problemet? Normalt sett fikser iMovie importen av filer ganske greit.

Beskriv problemet litt bedre, så skal jeg prøve å hjelpe. Har selv en Panasonic kamera og Mac, men med DV kassetter. Får du ikke overføert filene eller er det problem på maskinen?

ruces

ruces
11.01.10 22:37
legalia: Akkurat hva er problemet? Normalt sett fikser iMovie importen av filer ganske greit.   Beskriv problemet litt bedre, så skal jeg prøve å hjelpe. Har selv en Panasonic kamera og Mac, men med DV kassetter. Får du ikke overføert filene eller er det problem på maskinen?

Takk for hjelpen, nå har jeg fått importert filene med Imovie; da er det bare å prøve å sette seg inn i det programmet for her var det mye muligheter !  Er det f.eks mulig å rette en horisont i programmet?

Klikk for å gå tilbake til toppen