Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

føre over bilder fra kamera til pc

NYTT TEMA
Truls-S

Truls-S
12.01.10 00:23

hei

Jeg har et fuji fine pix Z100 når jeg skal overfore bilder fra kamera til pc så starter ikke programmet lenger, det har bestandig virket før, noen som vet hva som kan vere galt? det skal starte når en kobler kameraet til pc n

drillern

drillern
12.01.10 00:36
Truls-S: Jeg har et fuji fine pix Z100 når jeg skal overfore bilder fra kamera til pc så starter ikke programmet lenger, det har bestandig virket før, noen som vet hva som kan vere galt? det skal starte når en kobler kameraet til pc n

Du finner vel kameraet under DATAMASKIN og kan starte det derfra.. Litt avhengig av hvilket os du har vista,xp eller w7, for innstillinger. På vista   standardprogrammer og kryss av for alltid autokjør.Verst på autokjørmenyen.

(Innlegget ble redigert 12.01.10 00:37)

Truls-S

Truls-S
12.01.10 01:21
drillern: Du finner vel kameraet under DATAMASKIN og kan starte det derfra.. Litt avhengig av hvilket os du har vista,xp eller w7, for innstillinger. På vista   standardprogrammer og kryss av for alltid autokjør.Verst på autokjørmenyen.

hei

tak, jeg fikk det til det som er rart er at det plutselig har blit endret i standard programer, en annen ting er at fine pix viewer ikke startet, i steden startet windows fotogaleri men det har jo ikke så mye og si

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg