Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Snart ny Canal Digital HD-PVR?

NYTT TEMA
paperboy

paperboy
19.01.10 13:15

Hei, jeg lurer på om det er noe på gang når det gjelder HD-PVR'er for kabel-TV hos Canal Digital.

Kommer det snart en ny type som vi kan kjøpe? Er i dag eier av geneasjon 1 av HD-PVR'en, men venter i spenning på en oppgradering. Hørt noen rykter? Verdt å vente litt?

Sexyboy93

Sexyboy93
19.01.10 13:24
paperboy: Hei, jeg lurer på om det er noe på gang når det gjelder HD-PVR'er for kabel-TV hos Canal Digital. Kommer det snart en ny type som vi kan kjøpe? Er i dag eier av geneasjon 1 av HD-PVR'en, men venter i spenning på en oppgradering. Hørt noen rykter? Verdt å vente litt?

Jeg har selv Get Box HDi, hvor jeg kjører med HDMI-kabel, Digital lydkabel og har Canal+ sine HD-film- og sportkanaler, men den dekoderen er gammel nok til at den ikke har både Coax og Optisk digital inngang, ikke nyeste HDMI versjon 1.3a og den har ikke noen form for Dimming av lys som lyser foran på displayet dens, og så har den et irriterende lys på baksiden av dekoderen som blinker grønt når den står på, og dette er sånn de er bygd, det er litt irriterende med mange sterke og blinkende lys i mørket hvis man for eksempel ser en god film! Hilsen Sondre;) 

Sexyboy93

Sexyboy93
19.01.10 13:27

Litt dårlig formulert; den har coax inngang, men ikke optisk inngang, altså ikke 2 ulike digitale lydinnganger, og den har HDMI-inngang versjon 1.2, så Deep Colour og x.v.Colour er ikke mulig gjennom dekoderen;( Mvh. Sondre=)

paperboy

paperboy
19.01.10 13:33

Og så er det irriterende høy summing fra boksen. Men kommer det noe nytt? Er det noe rykter rundt dette?

Sexyboy93

Sexyboy93
19.01.10 13:57
paperboy: Og så er det irriterende høy summing fra boksen. Men kommer det noe nytt? Er det noe rykter rundt dette?

Jeg regner ikke med at det kommer nye dekodere fra ulike tv-distributører som Get, Canal Digital, Rikstv osv, så lenge Canal Digital har HD-dekoder med mulighet for opptak så sparer de nok kostnadene framfor å produsere nye moderne dekodere som hadde belastet Canal Digital og kundene for penger, nye dekodere med flere muligheter hadde nok betydd høyere priser for private kunder;(

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg