Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

koble pc til tv

NYTT TEMA
LucasLeiva

LucasLeiva
17.09.10 12:21

har nettopp kjøpt meg en hdmi kabel, men jeg har ikke hdmi utgang på pc'n.

så jeg lurte på finnes det en usb dings som jeg kan koble kabelen inni og så til pc'n?

Insane2

Insane2
17.09.10 13:00

USB til HDMI finnes ikke så vidt jeg vet.

Men hva slags utganger har du på PCen? Har du DVI er adaptere enkelt tilgjengelig, hvis ikke bør du se deg om etter andre løsninger enn HDMI...  

drillern

drillern
17.09.10 15:35
LucasLeiva: har nettopp kjøpt meg en hdmi kabel, men jeg har ikke hdmi utgang på pc'n. så jeg lurte på finnes det en usb dings som jeg kan koble kabelen inni og så til pc'n?

Mange tv,er og pc,er har vega ,den  gir bare bilde,så da må det også brukes phonokabel til tv eller forsterkeren fo å få lyd.Men som sagt før her,har pc,en DVI utgang er adapter til usb mulig.

petterG

petterG
17.09.10 16:00
drillern: Mange tv,er og pc,er har vega ,den  gir bare bilde,så da må det også brukes phonokabel til tv eller forsterkeren fo å få lyd.Men som sagt før her,har pc,en DVI utgang er adapter til usb mulig.

VGA ikke vega.

kvikhaldenfk

kvikhaldenfk
07.10.10 21:35

VGA kabel er vel på de fleste tv'er og pc'er :) Thumb up for fint bilde, trådstarter.. han er i verdens beste klubb nå.

edit: kan jo kjøpe nytt skjermkort med hdmi utgang også?

(Innlegget ble redigert 07.10.10 21:35)

Insane2

Insane2
07.10.10 22:15
kvikhaldenfk: edit: kan jo kjøpe nytt skjermkort med hdmi utgang også?

Det kommer jo an på hva slags PC det er snakk om....

kvikhaldenfk

kvikhaldenfk
08.10.10 00:36
Insane2: Det kommer jo an på hva slags PC det er snakk om....

true dat. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg