Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ny tv

NYTT TEMA
Judomann

Judomann
26.09.10 14:20

Heisann har tenkt til å kjøpe meg en ny tv..

Skal brukes i en kjeller der det er ingen vindu og sitteavstanden blir 3-4m.

Skal brukes til vanlig tv- titting- fotball- spill og filmer....Er ikke sikker på om jeg skal kjøpe led eller plasma...

Pris 5k til 15k

Har sett på noen tver,,

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/ViewProductCompare-Add

hvem av disse 5 er det beste kjøpet? husk det er 2 sider å sammenligne.. kan få de 5 tvene. billigere en dem er priset der..kan få rabatt fra 2k-8k..hva tenker dere?? trenger hjelp..

(Innlegget ble redigert 26.09.10 14:20)

Judomann

Judomann
26.09.10 14:23

samsung 40 kan jeg få til 5k

Lg 60 kan jeg få til 8k

samsung 46 kan jeg få til 10k

Panasonic 50 kan jeg få til 15k

Philips 56 kan jeg få til 15k

VitorBelfort

VitorBelfort
26.09.10 17:06
Judomann: samsung 40 kan jeg få til 5k Lg 60 kan jeg få til 8k samsung 46 kan jeg få til 10k Panasonic 50 kan jeg få til 15k Philips 56 kan jeg få til 15k

hva slags modeller er dette snakk om?

Hvis du skal se mest film, så sies det at Plasma skal være best, særlig pga sort nivået. Men det kommer ann på smaken. Så ta deg en tur i butikken og ta en titt. Velger du plasma så styr unna Lg, da de ennå sliter med innbrenning, dog kun midlertige. Panasonic Vt20 er jo i skuddet om dagen.

Jeg for min del sitter og sikler etter Samsung 8705 LED. 

3itmarck

3itmarck
26.09.10 17:08

Ingen vinduer, da er svaret soleklart plasma. TV-ene med såkalt LED oppnår ikke like bra maks sort og like jevne sortnyanseringer i mørklagt rom. Noe som er særlig viktig når film skal nytes. Plasma er dessuten suverent best til sport og spill, tross enkelte ryktemakere som hevder det motsatte, grunnet lynkjapp pikselrespons og lite eller intet inputlag.

Du blir trolig fornøyd med LG 60". Særlig dersom du vil ha størst mulig skjerm for lavest mulig pris. Panasonicen yter litt bedre, men noen synes større bilde er viktigere enn marginalt bedre bilde. LG yter uansett ikke dårligere enn atskillig dyrere LED-LCD i en kjeller uten solskinn. Med tanke på ovennevnte og sitteavstand har jeg lyst til å anbefale 60".

LegendZola

LegendZola
28.09.10 14:38

Plasma er utgått teknologi. Sats på en 100 HZ, full HD LCD skjerm. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg