Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tips til kjøp av TV

NYTT TEMA
_k9b_

_k9b_
29.09.10 16:06

Skal kjøpe TV nå om noen dager og tenkte at det kan være lurt å få noen gode tips av folkene her med kunnskap. Leste den andre tråden om dette på forsiden, men jeg oppretter likegodt en ny tråd om dette kjøpet.

TVen skal primært ble brukt til vanlig TV-titting, film og fotball stort sett, men jeg har også playstation 3 og vil nok spille endel på det med kamerater og\alene. Fifa og diverse skytespill sikkert. avstand kan bli akkurat som jeg vil, men jeg regner med det blir 4-5 meter, kanskje mindre om vi spiller Fifa. Jeg har selv lyst på en 50" eller en 52", men har samtidig ikke lyst til å bikke 10.000. Stiller ikke så høye krav til bilde, men full HD er jo et must. TVen skal helst kunne tåle litt relfeksjon fra noen vinduer.

Jeg tror ikke jeg gidder LED, etter hva jeg har sett så syntes jeg ikke fordelene med det er verdt prisøkningen. Bare det ikke er en kasse-TV så bryr jeg meg ikke noe særlig om tykkelsen på TVen.

Er det noen TVer dere kan anbefale og har dere noen innvendinger i det som for meg høres ut som helt greie krav til en TV?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg