Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hd pvr dekoder.

NYTT TEMA
Sitrux

Sitrux
29.09.10 18:12

Hei! Har nettopp fått meg en hd pvr dekoder fra canal digital, problemet er at utgangen til kontaktene ligger på andre sider av rommet i forhold til tv'en. Trenger ca. 10 meter lange kabler som jeg har tenkt å legge under listen. Noen som hvilke kabler jeg trenger og hvor jeg kan kjøpe det? 

(Innlegget ble redigert 29.09.10 18:13)

petterG

petterG
29.09.10 19:46
Sitrux: Hei! Har nettopp fått meg en hd pvr dekoder fra canal digital, problemet er at utgangen til kontaktene ligger på andre sider av rommet i forhold til tv'en. Trenger ca. 10 meter lange kabler som jeg har tenkt å legge under listen. Noen som hvilke kabler jeg trenger og hvor jeg kan kjøpe det?

Fra antenneuttaket og 10 meter til dekoderen du mener? I så fall er det vanlig antennekabel.

Eller skal du ha dekoderen ved antenneuttaket og 10 meter kabel til TV'n? Da blir det sannsynligvis HDMI-kabel.

Sitrux

Sitrux
29.09.10 20:18

Førstnevnte er riktig, ja. Holder det å kjøpe en 10 meter lang coax kabel på komplett.no?

Forresten, hvorfor har jeg plutselig tilgang til grunnpakken i tillegg til tv 1000, tv 2 sport og canal + med kortet jeg fikk med pvr'en? 

rallysport

rallysport
29.09.10 20:20
Sitrux: Førstnevnte er riktig, ja. Holder det å kjøpe en 10 meter lang coax kabel på komplett.no? Forresten, hvorfor har jeg plutselig tilgang til grunnpakken i tillegg til tv 1000, tv 2 sport og canal + med kortet jeg fikk med pvr'en? 

kan kjøpe kabel på nærmeste tv-sjappe eller feks biltema, clas ohlson ol.

Kanalene har jeg også. Ett lokketilbud for å få deg på limpinnen den første mnd.

petterG

petterG
29.09.10 20:21

Hvis du har normalt sterke signal, skal vanlig coax være godt nok. Ekstrakanalene er et standard "luretilbud", de forsvinner om noen uker...!

Sitrux

Sitrux
29.09.10 20:27

Ok, takk for svar. Har planer om å bruke kortet vi har på stuen, men er det noen kanaler du uansett har uten å betale? Tenker på nrk, tv2 osv.

petterG

petterG
29.09.10 20:33

Grunnpakken har alle, litt forskjellig om du har parabol eller kabel-TV.

Sitrux

Sitrux
29.09.10 20:36

Takktakk. Har kabel-tv, så grunnpakken har jeg så lenge jeg vil uten å betale en dritt?

petterG

petterG
29.09.10 20:43
Sitrux: Takktakk. Har kabel-tv, så grunnpakken har jeg så lenge jeg vil uten å betale en dritt?

Nei, det koster nok litt, i det kabelseskapet jeg har koster det 2100 pr år å være medlem, pluss kortavgift til CD på 300 pr. år.

Men dette er forskjellig, i CD sitt eget kabelnett er minsteprisen 299 pr. måned der det ut til: link

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg