Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Trådløs musikkstreaming

NYTT TEMA
Marchionni

Marchionni
30.06.11 20:21

Har fått med meg at det finnes produkter som kan streame musikk fra PC til anlegg trådløst. Hvordan er kvaliteten i forhold til USB og AUX, og hvilke produkter anbefales?

InnocentBystander

InnocentBystander
30.06.11 21:03

Ein kjenning har Sonos, og han er veldig kresen.

gjennomsnittspenis

gjennomsnittspenis
09.07.11 22:24

billigste, for ikke å si enkleste og beste, er å kjøpe apple airport ekspress. den er faktisk helt genial. det er en trådløs basestasjon (alias en boks som gir deg trådøst nett i hjemmet) som har audio ut. plugges rett i stereoanlegget, f.eks aux eller en annen linje-inngang, og så er det bare å tute og kjøre. parrer du den med itunes, så kan du kjøpe flere airport express, og koble de til et hvilket som helst anlegg i huset ditt, og styre hvor du vil spille av fra via itunes, altså fler-romslyd. billig er den også, rundt 800kr. riktig gromt blir det med en ipad. da kan du streame fra f.eks wimp på ipaden, og rett til airport express som er koblet til stereoen din.

Beretta

Beretta
09.07.11 23:46

Jeg kjører musikk fra iPhonen via bluetooth til anlegget i bilen. Kan ikke si jeg hører forskjell på det og om jeg kjører CD med mp3-musikk.

petterG

petterG
10.07.11 01:33

Er i ferd med å teste Logitech Squeezebox Touch, ser bra ut så langt!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg