Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Trådløs overføring av stereolyd

NYTT TEMA
El_Comandante
El_ComandanteInnlegg: 15
07.09.11 10:38

Hei,
Jeg planlegger innkjøp av en løsning for å overføre lyd fra en mac til et høyttaleranlegg trådløst. Litt usikker på hva som vil være gode løsninger. Noen med peiling?

Hva er billigste/enkleste løsning? Hvordan vil lydkvaliteten påvirkes av dette?
Vil noe som dette fungere ordentlig? Eller må man på en ordentlig butikk?

Har ellers hørt mye positivt om Boxee, men vet lite om det. Er det overkill for kun overføring av lyd?
Takk 

Topguy
TopguyInnlegg: 7155
07.09.11 11:13

En kamerat av meg er godt fornøyd med AirPlay til apple.

Jeg tror han bruker en AirPort express.

Da får han lyden på anlegget uansett om det er Spotify eller iTunes som genererer lyden på Mac'en.

El_Comandante
El_ComandanteInnlegg: 15
07.09.11 23:53

Ja, tenkte på den også. Men hvordan vil dette fungere hvis jeg skulle ønske å overføre lyd fra PS3 til det samme anlegget? Kan man ha flere lydkilder tilkoblet samtidig, eller må man da bort for å kable om?

Topguy
TopguyInnlegg: 7155
08.09.11 17:17
El_Comandante: Men hvordan vil dette fungere hvis jeg skulle ønske å overføre lyd fra PS3 til det samme anlegget? Kan man ha flere lydkilder tilkoblet samtidig, eller må man da bort for å kable om?

Det kommer vel hovedsaklig ann på anlegget, har man en skikkelig forsterker/receiver med høytalere så har jo de som regel flust av ledige innganger.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg