Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ny PS3 - Logge inn på kontoen

NYTT TEMA
Kagå

Kagå
07.09.12 21:30

Hei!

Det har seg sånn at jeg har kjøpt meg ny PS3 Slim. Får vel bare kjøre på med historien: Jeg skulle logge inn på PSN med min bruker jeg hadde fra min gamle PS3. Problemet er bare at jeg ikke har peiling på hva som er passordet og når jeg prøver "glemt passord" og slår inn fødselsdatoen min så stemmer ikke denne heller. Jeg har prøvd veldig mange forskjellige kombinasjoner av passord og av datoer som kan stemme, men ingen respons altså. 

Så til spørsmålet; Er det mulig og endre passord på noen annen måte? Jeg vet at jeg kan lage ny bruker, men jeg vil ha min gode, gamle.

Alle gode forslag tomles.

Otaco

Kagå

Kagå
09.09.12 11:49
Otaco: Du kan prøve å fikse det på Playstation.no

Viss du leser hva jeg skriver i innlegget, så er det umulig.

WestChysten

WestChysten
17.09.12 21:54
Kagå: Hei! Det har seg sånn at jeg har kjøpt meg ny PS3 Slim. Får vel bare kjøre på med historien: Jeg skulle logge inn på PSN med min bruker jeg hadde fra min gamle PS3. Problemet er bare at jeg ikke har peiling på hva som er passordet og når jeg prøver "glemt passord" og slår inn fødselsdatoen min så stemmer ikke denne heller. Jeg har prøvd veldig mange forskjellige kombinasjoner av passord og av datoer som kan stemme, men ingen respons altså.  Så til spørsmålet; Er det mulig og endre passord på noen annen måte? Jeg vet at jeg kan lage ny bruker, men jeg vil ha min gode, gamle. Alle gode forslag tomles.

Dersom du var for ung når du opprettet kontoen, så løy du nok om fødselsdatoen, som forklarer hvorfor ingen datoer stemmer. Eneste løsningen er å ringe Sony. Det er mulig du må oppgi svar på såkalte "security questions" (navn på kjæledyr, hvor du ble født osv.) for å bevise at det faktisk er du som eier kontoen.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg