Så på "Norske talenter" hvor ei jente viste fram klær. Bildet var fokusert på jenta, men viste samtidig store deler av rommet, samt en annen person på siden.
Da jenta snurret rundt ble klærne byttet.
Det var ikke noe pause eller hopp mellom, så det virker som det var ett klipp.
Noen som vet hvordan jeg får dette til?
Bruker Final Cut Pro X
(Innlegget ble redigert 26.10.12 21:09)

Haugen: Bruker Final Cut Pro X
Jeg kjenner ikke programmet du refererer til,men skal du redigere som en pro,må du ha pro utstyr,og det koster flesk:))
Men det finnes en aktør som lar deg leke litt med pro verdenen,både når det gjelder lyd og bilde,og prisene er ikke så avskekkende.
Sjekk ut disse programmene:
http://www.magix.com/no/movie-edit-pro/?AffiliateID=88&phash=h5yD4xvRSK9NCSLA&gclid=CPCOkLOju7MCFfJ2cAodCygA8Q
Disse er skapt for amatører som har lyst til å prøve seg,de er lette å bruke forsåvidt,men de krever litt fra pc'n,du bør kansje oppgradere videokort,cpu og rammbrikker å sånt, eller rett og slett anskaffe en helt ny pc till dette formålet,for lyden og bildene i disse programmene bruker ressurser,det kan jeg love deg,(jeg har music maker pro som generer store FX filer) se gjerne videoene under anonsene (ligger under ''more information''),Magix bare ruler det meste med disse programmene:))
(Innlegget ble redigert 06.11.12 22:31)