Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

nytt 5.1 surround

NYTT TEMA
muffin man

muffin man
21.08.13 11:24

Hei,.Jeg har et Logitech z5500 i stua. Det fungerer greit til film osv men blir litt... tamt når det kommer til musikk, så lurte på om noen hadde forslag til et sett eller en pakke. Stua er relativt liten så trenger ikke noe super oppsett.

prisen blir vel på ca 6-10k.

Som sagt så er det mest til filmer men kunne vært noe bedre til musikk, gjerne gulvstående foran og små bak.Helst uten blu ray spiller da jeg bruker ps3.

Evt om det finnes noen bra trådløse bakhøyttalere men har hørt at det meste bare er drit (?).

Takker for svar.

muffin man

muffin man
17.10.13 02:28

ingen som vet? :(

hillebillys

hillebillys
17.10.13 08:46

I den prisklassen vil jeg nok ha droppet trådløst, og heller sett på kablet system.

Her har Hifiklubben en helt grei starter oppsette, men du trenger en blu-ray spiller i tillegg. Det får du til en 7-800 kroner.

Du kan så klart koble til din ps3 til denne... regner med att ps3 har optisk ut eller hdmi

Siden denne er litt rimeligere en du tenker. Men neste pakke er dyrere en du tenker.
Så kan du snakke med hifiklubben og høre med denne pakken som base, bare med argon gulvstående i front... Tipper dem kommer da med ett brukbart forslag.

(Innlegget ble redigert 17.10.13 08:49)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg