Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

LG 32LB75 - Hvordan bruke headset?

NYTT TEMA
Jonasar

Jonasar
22.08.13 21:45

har funnet ut at tven min ikke har hodetelefon uttak, har planer om og spille Saints row 4, men må ta litt hensyn til lille Ungen min :p

fins det no måte og bruke headset på tven uten at jeg kjøper alt for dyr lydplugg til playstation?

her er tven forresten

Jonasar

Jonasar
12.09.13 19:03

ingen som kan hjelpe?

hillebillys

hillebillys
13.09.13 20:25

Klarer ikke og se hva av utganger den tven har.

Hvis den har phono lydutgang så kan du bruke den, og sette innstillinger til lyd ut der.

Men da vil du nok trenge en liten forsterker eller noe for og justere lyden til hodetelefonen.

Sikker på att det ikke er en utgang på playstationen du kan bruke?

Jonasar

Jonasar
13.09.13 20:32
hillebillys: Hvis den har phono lydutgang så kan du bruke den, og sette innstillinger til lyd ut der.

det er faktisk ingen lyd ut der, hvis jeg ikke har misforstått

tenkte på en scart adapter, men kompis sa at det ikke var sikkert at det funka heller

takk for svar forresten :-)

Jonasar

Jonasar
13.09.13 20:33
hillebillys: Sikker på att det ikke er en utgang på playstationen du kan bruke?

lurte litt på det, fant AV pluggen til playstation i dag, men endte opp med og kjøpe Turtle beach P11 :p

hillebillys

hillebillys
13.09.13 23:05

hm, scart adapter kan funke, men må nok videre via stereo anlegg ol. Men kan hende lyden på tv fortsatt blir på. (Men bør kunne skrus ned og så da skru opp på hodetelefoner) Men endel har fått varierende resultat.

:) trur nok kanskje beste er og få noe til og koble på playstation enheten, men jeg kjenner ikke til dem. Kan hende det er problematisk også.

Trur muligens du må gå om en forsterker ol.

Men utrolig lite tilkoblinger og utganger på den tven...

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg