Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hjelp til å få tak i pære til projector

NYTT TEMA
superelmagico

superelmagico
13.09.13 10:55

Heisan jeg er ny innpå her så jeg ber om unnskyldning hvis dette blir gal måte å gjøre det på men jeg forsøker;jeg har en HP projector som jeg har prøvd å få tak i ny pære til med jevne mellomrom de tre fire siste årene men ikke lykkes med.. Håper derfor det er noen her inne som kan hjelpe med forslag det er en HP ep7112 den er hvit og rund hvis det hjelper noe:) hadde et håp om at det kansje går an å bruke en annen slags pære men finner ikke ut av det på egenhånd.... På forhånd takk for alle slags forslag :) 

fargerik

fargerik
13.09.13 14:18
superelmagico: Heisan jeg er ny innpå her så jeg ber om unnskyldning hvis dette blir gal måte å gjøre det på men jeg forsøker;jeg har en HP projector som jeg har prøvd å få tak i ny pære til med jevne mellomrom de tre fire siste årene men ikke lykkes med.. Håper derfor det er noen her inne som kan hjelpe med forslag det er en HP ep7112 den er hvit og rund hvis det hjelper noe:) hadde et håp om at det kansje går an å bruke en annen slags pære men finner ikke ut av det på egenhånd.... På forhånd takk for alle slags forslag :)

Det er et firma i Fredrikstad som driver med sånt.

Det skader jo ikke å ringe og spørre om de kan gi et tips...

(Innlegget ble redigert 13.09.13 14:20)

hillebillys

hillebillys
13.09.13 20:12

Søk på google ser ut til og kun få utenlandske treff.

http://www.purelandsupply.com/ep7112-bulb-hewlett-packard-hp-lamp.html

hillebillys

hillebillys
13.09.13 20:14

Jo der fant jeg den. klikk på linken og gråt...

http://prolamp.no//original-modul-til-hewlett-packard-ep7112-p-n-l1731a.html?modell=Hewlett-Packard_EP7112

Hm..  ser det står modul også... vet ikke om bare pære kan kjøpes der...

(Innlegget ble redigert 13.09.13 20:15)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg