Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Nytt hjemmekinoanlegg

NYTT TEMA
HpUnited

HpUnited
30.09.13 23:25

Har akkurat investert i prosjektor og lerret. Vurderer å bytte ut hjemmekinoanlegget mitt..

Ønsker et anlegg som har 4 høye (2 fremme + 2 surround) og tynne høytalere + center og sub.

Ønsker også et anlegg som har en del HDMI innganger og 2 HDMI utganger.. Finnes dette?

Tenker då at eg må ha en inngang til blueray spiller (hvis ikke eg kjøper anlegg med blueray), inngang til Canal Digital tuner og inngang til viasat tuner. Alt HDMI og så ønsker eg at det er utgang som går til tv OG til prosjektor... Sånn at eg kan velge og slipper å koble om hele tiden.. Er dette mulig å få til?

Noen anbefalinger til billige hjemmekinoanlegg? Tenker maks 4000 kr. Rommet det skal være i er stuen på ca 20 kvm.

HpUnited

HpUnited
30.09.13 23:56

En annen ting..

Det er jo veldig tungvint sånn som det er no med å koble om ledninger (dra fram og tilbake tvbenken, finne rett hull i tunere/blueray osv) hver gang eg skal bytte mellom å se noe på tv/prosjektor..

Kunne eg har kjøpt meg en sånn en? og så koblet en hdmi fra Canal Digital/Viasat/blueray til den og så då hatt en kabel som gikk inn i tven og så er det jo en som kommer fra prosjektor... Sp kan eg kun bytte mellom de 2 alt etter om eg skal se på prosjektor eller tv?

http://www.biltema.no/no/Kontor---Teknikk/Radio-og-TV/Kabler/HDMI/HDMI-switch-3-til-1-84741/

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg