Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hjemmeserver/mediasenter og streaming

NYTT TEMA
simon79

simon79
07.10.13 22:37

Jeg har en tv, forsterker, ipad, pc. Det jeg ønsker å gjøre er å samle alt av musikk,filmer og bilder på en pc (f.eks.server ) og spille av dette på tv`en, ipaden eller annen pc.

F.eks. : Jeg ønsker å se en film, tar ipaden og finner filmen som ligger seerver og trykker play. Da kan jeg se filmen på ipaden eller overføre til tv`en.

Forslag?

Komunista

Komunista
09.10.13 13:19
simon79: Jeg har en tv, forsterker, ipad, pc. Det jeg ønsker å gjøre er å samle alt av musikk,filmer og bilder på en pc (f.eks.server ) og spille av dette på tv`en, ipaden eller annen pc. F.eks. : Jeg ønsker å se en film, tar ipaden og finner filmen som ligger seerver og trykker play. Da kan jeg se filmen på ipaden eller overføre til tv`en. Forslag?

Jeg har investert i NAS:

QNAP TS-419P

med 4 * 2TB med RAID 5 oppsett.

For backup og streaming:

Sitat:

The TS-419P II is an ideal solution for easily storing large amount of multimedia files, including videos, music, and photos, and then sharing them within the home network with various network media devices.

(Innlegget ble redigert 09.10.13 13:20)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg