Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Innkjøp av hjemmekinoanlegg.

NYTT TEMA
Skanliz
SkanlizInnlegg: 648
18.10.17 16:16

Hei, holder på å flytter og gleder meg til å endelig få på plass ei kjellerstue igjen. Her skal vi inn med hjemmekino. Spørsmålet mitt lyder som følger: Hva er det beste høyttalersystemet? Maxpris ca 20-25.000, kan strekke meg litt lengre om det utgjør stor kvalitetsforskjell. Vil ha surround og rungende bass, ikke slik enkel planke, for det hører hjemme på stua istedet. Noen som har gode erfaringer eller tips til et bra set-up? Mottas med tommel og takk :-)

(Innlegget ble redigert 18.10.17 16:16)

fargerik
fargerikInnlegg: 50689
19.10.17 06:09

Kjøp løse komponenter, så kan du skifte ut ting

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 7876
19.10.17 08:20
Skanliz: Hva er det beste høyttalersystemet?

Det spørsmålet er vel litt diffust, ettersom "best" vil variera utfrå smak og behag, og kor stort rommet er, og om du vll ha det litt diskret (små satelittar) eller maskulint (svære boksar).

Dersom du bur nær ein stor by, så ta ein tur innom ein hifi butikk. 

Generelt er vel Yamaha sine surroundforsterkarar testvinnarar. Når det gjeld høgtalarar, så er ingenting så tøft som Klipsch, om enn ikkje med den mest nøytrale lyden.

Torotto
TorottoInnlegg: 13565
19.10.17 11:27

Da ville jeg sjekket her.  Glem det er ikke oppdatert .

(Innlegget ble redigert 19.10.17 11:29)

cbx750f85
cbx750f85Innlegg: 2812
20.10.17 10:22

Trål bruktmarkedet litt... Her var ett oppsett som burde funke bra: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=101607240

Har ikke hørt på Yamaha høyttalere, men receiverne pleier å være bra. Her var fullt oppsett: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=104792905

Er i samme marked selv, men må bare få kjellerstua litt mer ferdig først... Men jeg kutter ikke ut god-anlegget i stua for det!!!!!!!!  

Skanliz
20.10.17 21:37

Tusen takk for flotte svar! Dette ga meg mer info, i og med at jeg er rimelig grønn på markedet :-) Stikker en tur innom HIFIklubben for å høre mer der, dog føler jeg at det er veldig kurrant å høre på kjøpere(altså dere) også, i og med at man aldri vet hva selgere kan finne på :-)

Skanliz
20.10.17 21:37

Ikke bare er dette et godt utgangspunkt, men her kan jeg også se hva "full pakke" betyr. Tusen takk for infoen! :-)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg