Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Trådløse Koss Porta Pro?

NYTT TEMA
fargerik
fargerikInnlegg: 54687
10.05.18 11:01

Dette er headsettet alle mener noe om, og det er vel grovt sett slik at man enten elsker dem eller hater dem.

Jeg har hatt flere av dem, siden jeg har kjøpt nye hver gang ledningen har hengt seg fast i noe og blitt røska i filler. Underforstått : Jeg liker dem. De nye har også fått bedre ledning og bedre jackplugg som tåler noe røsk og riv.

Dessverre bruker jeg mest DAB radio når jeg er ute og sykler, den har ikke bluetooth og de trenger ledningen for å få antenne.... men jeg har også en grei dings med masse musikk på og som har bluetooth.

Kan godt tenkes jeg kjøper en bursdagsgave til meg selv snart :-)

Hva mener andre her om dette ikoniske headsettet? Tema for telefonbrukere?

(Innlegget ble redigert 10.05.18 11:03)

Kent
KentInnlegg: 120372
10.05.18 11:03

Jeg elsket det da jeg gikk på VGS helt til jeg ble gjort oppmerksom på at alle andre i bussen ble tvunget til å høre samme musikk som meg.

fargerik
10.05.18 11:04
Kent: Jeg elsket det da jeg gikk på VGS helt til jeg ble gjort oppmerksom på at alle andre i bussen ble tvunget til å høre samme musikk som meg.

Jepp. Kjent ankepunkt.

Kent
KentInnlegg: 120372
10.05.18 11:06
fargerik: Jepp. Kjent ankepunkt.

Var ikke aktuelt på den tiden da jeg hadde Koss-headsettet, men nå idag kunne jeg ikke vært foruten mine støykansellerende hodetelefoner.

Kunne aldri tenkt meg å bytte tilbake.

fargerik
10.05.18 12:06
Kent: Var ikke aktuelt på den tiden da jeg hadde Koss-headsettet, men nå idag kunne jeg ikke vært foruten mine støykansellerende hodetelefoner. Kunne aldri tenkt meg å bytte tilbake.

Det kommer selvfølgelig an på hva de brukes til. Når man er ute og sykler i trafikken er det litt feil å stenge seg fullstendig inne i en boble. Greit å ane litt av hva som skjer rundt en. Sånn er Koss kjekke, det går an å få med seg litt av det som skjer rundt om.

Hjemme bruker jeg aldri hodetelefoner, og på flyet har de ofte støykansellerende hodetelefoner som ligger på setet når man kommer inn i flyet.

hillebillys
hillebillysInnlegg: 9639
10.05.18 16:43

jeg testet dem en gang.
Syntes lyde fra tlf var helt greit for meg. Ihvertfall til å gå ute med.

Men likte ikke lydlekasjen..  Syntes en viktig ting med headesett er att musikken er konsentrert til meg, altså liten lydlekasje.

MrKrell
MrKrellInnlegg: 3589
11.05.18 12:05

de er for stygge desverre

fargerik
11.05.18 18:26
MrKrell: de er for stygge desverre

Jeg ser den. Jeg var også pen og ung en gang, og da var det faktisk viktig å holde en viss standard som var innafor i miljøet eller vennekretsen.

Men det er over tyve år siden jeg kunne snakke om penhet og meg i samme setting.

Nå er jeg en skjeggete gubbe med trynet fullt av rynker og hengende øyelokk, som har umoderne klær, teite briller og driter i hva folk måtte mene om akkurat dette.

Men jeg ser definitivt poenget. Koss PP er ikke akkurat hippt ;-)

Kunne være artig å høre hva som er pent sånn du ser det?

(Innlegget ble redigert 11.05.18 18:28)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester