Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Regionsfri blu-ray spiller?

NYTT TEMA
Henderson
HendersonInnlegg: 4819
26.07.18 22:58

Hei! Lurte på om noen vet hvor man kan skaffe en såkalt «regionfree blu-ray player»? Da mange filmer jeg vil kjøpe kun finnes i region 1/A.

VESTMAN
VESTMANInnlegg: 2122
17.09.18 10:46

Kjøp playstation, den er sonefri

stjerta
stjertaInnlegg: 770
26.09.18 09:27
VESTMAN: playstation

Det høres faktisk lurt ut. Desverre har jeg aldri vært noen gamer. Og har og allerede kjøpt en Panasonic Blu-Ray. 

Har ett par øive samlinger av Metallica som Live Shit Binge and Purge og A Year and A Half With Metallica. Disse er i Region 1. Min gamle Pioneer DVD kunne jeg bare levere på Expert, betale ett par hundrelapper og de gjorde den regionfri. Hadde håpet at det var mulig med Blu-Ray og?

Og en Playstation er vel heller i den dyre enden av skalaen for en BR? Hvordan er kvaliteten på spilleren ift pris?

VESTMAN
VESTMANInnlegg: 2122
26.09.18 11:06
stjerta: Og en Playstation er vel heller i den dyre enden av skalaen for en BR? Hvordan er kvaliteten på spilleren ift pris?

Nei, prisen på en splitter ny Playstation er ikke alt for dyr. Jeg kjøpte ikke playstation fordi jeg er en gamer, den ble kjøpt fordi jeg ønsket en bra sonefri avspiller med god avspillingsevne og lyd. Bruker den sammen med hjemmekinoanlegget vårt. En annen var ting med å velge Playstation er at en kan laste ned apper på den slik at en også får sett Netflix, om en ikke har et smart tv da.

jonsalars
jonsalarsInnlegg: 496
29.10.18 08:19

Har høyrt at Servicekompaniet i Oslo og Bergen kan ordna dette for bluray når den vert kjøpt i butikk. I alle fall Sony og Panasonic skal vera villige til å gå med på det. Spør i butikk. Og som nevnt over kunne Pioneer ordnast av expert.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester