Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Play Station 4 konsoll som bråker noe vanvittig

NYTT TEMA
Bacary
BacaryInnlegg: 18539
28.07.18 13:02

Hver gang jeg spiller PES2018 på PS4 så bråker konsollen noe vanvittig under kampene. Akkurat som en datamaskin som jobber febrilsk. Tenker på faren for at det blir for varmt og at den kan ta fyr, eller blir ødelagt. Vi byttet tv-benk for noen dager siden, og etter det har den begynt å bråke noe vanvittig. Roer seg når kampen er slutt og man må inn på ligaen og starte ny kamp hvis dere skjønner. Lurer på om det er noe med ledningene som er teipet sammen av dama for å få det penere bak tv-benken som kan ha gjort utslag eller er det bare tilfeldig? Mulig PS4-ledningene var teipet også før, men kanskje på en annen måte nå. Sikkert dumt spørsmål, men fryktelig irriterende, og ødelegger spillfølelsen. Eller kan det være at minne er fullt? 

Trodde først at det var vifta i taket som lagde støyen, men ser nå at det er PS4 konsollen. 

Min PS4 har fungert utmerket i flere år uten støy før de siste dagene.

(Innlegget ble redigert 28.07.18 13:06)

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 8143
28.07.18 22:48
Bacary: Trodde først at det var vifta i taket som lagde støyen, men ser nå at det er PS4 konsollen.

Kan det vera vifta i PS4?

Fernandovonarb
FernandovonarbInnlegg: 2400
28.07.18 22:54

Blir ps4 stående i et lukket lite rom, så blir det uvergelig veldig varmt der. En konsoll bør stå frittstående hvis du vil ha ned støynivået. Du sparer den også for lidelse ved at komponentene slipper så ekstreme temperaturer.

Bacary
BacaryInnlegg: 18539
28.07.18 23:12

Jepp, etter litt googling er dette problemet løst. Fortsatt litt lyd, men ikke noe mer enn tidligere antar jeg. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg