Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Lydplanke 10k

NYTT TEMA
Hulkibulk
HulkibulkInnlegg: 2202
26.09.18 10:18

Hei! 
Da har jeg bestemt meg for å selge anlegget jeg har nå, da det er alt for overkill og plasskrevende til mitt bruk. Jeg har derfor bestemt meg å legge litt i en lydplanke. 
Jeg trenger en lydplanke som skal brukes mest til tv/tvserier og noe film. Har sett litt på Heos by Denon soundbar. Noen med erfaring, eller bedre alternativer?

(Innlegget ble redigert 26.09.18 10:20)

Hulkibulk
26.09.18 12:48

Bluesound Pulse er også et alternativ. Noen med kjennskap til denne?

TheOpiate
TheOpiateInnlegg: 13473
28.09.18 08:06

Tror du får mer og bedre svar enten på AV-forumgruppa på Facebook, eller her

Hulkibulk
28.09.18 18:27

Hehe, jo takk :) Har landet på at jeg skal på Hifiklubben å høre på Heos og bluesound plankene, så får vi se :) vet ikke hvordan jeg fjerner denne under "hjelpesiden".

Calcitrant_Pila
Calcitrant_PilaInnlegg: 202
10.10.18 23:09

Har jo den Samsung hw-k960 (planke+sub+2 bakhøyttalere med Atmos) som er lovpriset som "årets beste" i et par år på rad, men der jeg ved å sjekke kommentarer blir skeptisk til en del problemer som går igjen. Kom på markedet i 2016, og neste versjon (Samsung hw-n960) er rett rundt hjørnet her i Norge. Så nå er prisen kr 5990,- på denne. Litt fristet, men som sagt skeptisk også.. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester