Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Forsterker

NYTT TEMA
terry_26
terry_26Innlegg: 7470
11.03.19 20:10

Hei! Jeg er så grønn som det er mulig å bli på dette feltet, så tenkte å spør om hjelp her inne. Har prøvd google til ingen nytte. Jeg lurer litt på å anskaffe meg en Sony STR-DH550 receiver for å koble opp mot platespilleren min. Mitt enkle spørsmål blir da som følger. Er forsterkeren kompatibel med en platespiller? 

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 9496
11.03.19 21:24
terry_26: Er forsterkeren kompatibel med en platespiller?

Det er ikkje phono inngang, så svaret er nei.

Dette er ein (enkel) heimekinoforsterkar, og slike har stort sett aldri inngang for platespillar.

Du kan eventuelt kjøpa ein ekstern phonoforsterkar, men det blir fleire boksar og ledningar.

Dersom du primært er ute etter ein forsterkar for platespillar, så er ein slik som denne meire aktuell.

Det du skal se etter i spesifikasjonane er "phono" eller "RIAA" inngang.

terry_26
terry_26Innlegg: 7470
12.03.19 08:04
InnocentBystander: Det du skal se etter i spesifikasjonane er "phono" eller "RIAA" inngang.

Tusen takk for hjelpen!

TrondVaatsveen
TrondVaatsveenInnlegg: 1060
10.05.19 13:02
terry_26: Er forsterkeren kompatibel med en platespiller?

Skal du ha en god forsterker med bra ladekapasitet og innebygget RIIA trinn, så kan jeg anbefale Rega Brio, som er en meget bra forsterker.

Mvh. Trond Vaatsveen

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg