Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Saltdal i 4k

NYTT TEMA
Wizzard
WizzardInnlegg: 20074
02.08.19 14:42

Her tester jeg ut mitt sony a7 iii kamera med 24-105 mm linse
og ak2000 gimbal. Håper dere liker filmen!

PS: dette er første gangen jeg testet ut gimbalen så ikke
alle opptak er 100% stødig, men men, man må jo lære :)

https://www.youtube.com/watch?v=Zf2A6RKnXIE

Torotto
TorottoInnlegg: 17452
02.08.19 16:33

Greit  Men nå er du ikke anonym lengre?

Torotto
02.08.19 16:33

Dobbelt klikk.  Fine bilder og rolig og fin kameraføring.  Får nok mye glede av dette kamera. 

(Innlegget ble redigert 02.08.19 16:38)

Wizzard
02.08.19 19:50

Jeg synes kameraføringen kunne vært bedre, men siden jeg er ny på gimbalen så tar det vel sin tid før man blir vant til det:)

Torotto
02.08.19 20:56
Wizzard: Jeg synes kameraføringen kunne vært bedre, men siden jeg er ny på gimbalen så tar det vel sin tid før man blir vant til det:)

Jeg syntes du var veldig flink, rolig bilder med passene lengder og rolig panorering.  Så det på Tv og det var en fornøyelse og flott landskap i ditt nærmiljø.  Fossen og belte med tett skog. Eneste jeg tenke på, var om du tenker over at bevegelser,ut mot kanter av stup, kan være forrædersk, ved at løsmasse, under gress kan få en til å miste feste?

(Innlegget ble redigert 02.08.19 20:57)

Wizzard
24.09.19 02:34
Torotto: Jeg syntes du var veldig flink, rolig bilder med passene lengder og rolig panorering. Så det på Tv og det var en fornøyelse og flott landskap i ditt nærmiljø. Fossen og belte med tett skog. Eneste jeg tenke på, var om du tenker over at bevegelser,ut mot kanter av stup, kan være forrædersk, ved at løsmasse, under gress kan få en til å miste feste?

Tusen takk.

Nå ser det verre ut en det egentlig var, siden jeg hadde zoomet inn endel fra linsen. Hadde full kontroll der og ja, absolutt, jeg har høydeskrekk så sikkerhet var på det høyeste:) Men når det er sagt, det er utrolig enkelt å trå feil dersom man har fokus i kameraet, jeg kan skjønne at det kan skje uhell dersom man blir for ivrig.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg