Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Telenor med nytt opplegg.

NYTT TEMA
JOlsen
JOlsenInnlegg: 4083
21.10.19 17:31

T-WE er den største dritt de har kommet med hittil. Fungerer ikke i hele tatt. Tar du opp et program så starter det på et helt annet tidspunkt. Blir aldri rett. Og radio er umulig å finne. Og kommer du over 100 poeng må du betale for å se programmer. Veldig rotete og elendig tilbud. For eldre må det være umulig å finne ut av. Dette er det mest skuffende Telenor har kommet med. 

Torotto
TorottoInnlegg: 17434
28.10.19 22:32
JOlsen: T-WE er den største dritt de har kommet med hittil. Fungerer ikke i hele tatt. Tar du opp et program så starter det på et helt annet tidspunkt. Blir aldri rett. Og radio er umulig å finne. Og kommer du over 100 poeng må du betale for å se programmer. Veldig rotete og elendig tilbud. For eldre må det være umulig å finne ut av. Dette er det mest skuffende Telenor har kommet med.

Jeg er nå godt gammel, men ser ikke problemet med poeng valg av kanaler.

De fleste vanlige kanaler krever 1 til 4 poeng og i motsetning til i dag, så kan man velge vekk de som ikke er interessant. 

Radio finner du ved å gå inn i meny og trykke deg til venstre inntil radiosymbolet kommer opp.  

Har ikke brukt opptak så mye, men har fungert etter hensikt de ganger jeg har prøvet. 

JOlsen
29.10.19 09:40
Torotto: Har ikke brukt opptak så mye, men har fungert etter hensikt de ganger jeg har prøvet.

Dette er det dårligste opplegget jeg noensinne har møtt på. De kanalene som jeg har lyst å se, har så mange poeng at jeg ender opp med å må betale for ekstra pakke. Nei dette var skuffende og det er fryktelig dyrt. 

JOlsen
04.11.19 12:53
Torotto: De fleste vanlige kanaler krever 1 til 4 poeng og i motsetning til i dag, så kan man velge vekk de som ikke er interessant.

Hvorfor kan ikke jeg velge bort kanaler? Og vet du HBO Nordic er 60 poeng, og da har du ikke mye igjen. Bikker du 100 må du betale for kanaler. HBO Nordic er grei men dårlig med søkefunksjon der. Det gjelder Telenor. 

PapaSmurf
PapaSmurfInnlegg: 36583
04.11.19 13:00

Man kan stille inn hvor lenge før og etter opptakene skal gå. Dette for å fange opp små justeringer i sendeskjemaet. Det er litt irriterende å måtte spole for å komme frem til programmet man skal se, men VELDIG irriterende at man mister begynnelsen eller slutten.

Man må forsake mye om man vil ha HBO ja. Det ga jeg opp med en gang når jeg satt og valgte ut kanaler. 

Det er jo mulig å velge HBO innimellom og så bytte tilbake noe man vil se en annen kanal. Men det er en totimers forsinkelse som man burde fått ned til 2 minutter om dette skal være effektivt. 

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 9508
04.11.19 15:11
JOlsen: De kanalene som jeg har lyst å se, har så mange poeng at jeg ender opp med å må betale for ekstra pakke.

Fordelen er jo at no kan du velga kanalar fritt. Før var alt utafor basis pakke i andre pakkar, der du måtte betala for kanalar som du kanskje ikkje var interessert i.

altibox har hatt dette ei god stund, og eg synest iallefall at det er betre enn det gamle pakkesystemet.

petterG
petterGInnlegg: 9654
04.11.19 16:50
PapaSmurf: Det er jo mulig å velge HBO innimellom og så bytte tilbake noe man vil se en annen kanal. Men det er en totimers forsinkelse som man burde fått ned til 2 minutter om dette skal være effektivt.

Hvis du tar strømmen av dekoderen(koble fra 230V noen sekunder) vil de nye kanalene være tilgjengelig omtrent umiddelbart!

(Innlegget ble redigert 04.11.19 16:52)

JOlsen
04.11.19 16:53

Det gamle systemet var mye bedre, dette er helt håpløst. Når det gjelder HBO så er det ingen mulighet til å søke etter serier. Det er kun det som ligger der, og det er for dårlig. Det må være søkemulighet. Alle sier at det er bedre serier der en på Netflix. 

PapaSmurf
PapaSmurfInnlegg: 36583
04.11.19 17:07

Det er jo smak og behag. Men mange bra serier på HBO ja. 

Har ikke testa søkefunksjonen på dekoderen. 

missChance
missChanceInnlegg: 53792
04.11.19 17:09
petterG: Hvis du tar strømmen av dekoderen(koble fra 230V noen sekunder) vil de nye kanalene være tilgjengelig omtrent umiddelbart!

Ifølge Telenor kan det være opptil 2 timer på noen av kanalpakkene, mens de fleste kanalene blir tilgjengelige med en gang.

JOlsen
04.11.19 18:07

Så det er bare å droppe HBO? 60 poeng mindre. 

JOlsen
11.02.20 16:05

Litt på siden. Prøver å finne tidligere episoder av: Med hjertet på rett stad. Det er umulig å finne, finner bare episoder som skal sendes. Ligger ikke på "ukesarkiv" der det burde ha ligget. Noen som har noen forslag? Dette gjelder ny dekoder fra Telenor. (T-We) 

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 9508
11.02.20 18:25
JOlsen: Prøver å finne tidligere episoder av: Med hjertet på rett stad.

Det enklaste er vel å sjekka på nrk.no. 

petterG
petterGInnlegg: 9654
11.02.20 20:28
JOlsen: Prøver å finne tidligere episoder av: Med hjertet på rett stad.

Det kan ha med rettigheter til programmene å gjøre. Det er slett ikke alt NRK sender som havner i ukesarkiv/nett-TV.

Klikk for å gå tilbake til toppen