Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sumo app fungerer ikke på LG TV.

NYTT TEMA
JOlsen

JOlsen
28.02.21 13:58

Jeg har problemer med Sumo appen på min tv. Jeg har en LG tv, det har fungert før, men nå funker det ikke. Det står : Opps, her skjedde noe uventet, prøv senere, og det har jeg gjort flere ganger. Var i kontakt med kundeservice, de sa at appen skulle fungere, men det gjør den ikke. Betaler ganske mye for dette og surt når det ikke fungerer. Noen som har gode råd? 

fargerik

fargerik
28.02.21 20:20
JOlsen: eg har problemer med Sumo appen på min tv. Jeg har en LG tv, det har fungert før, men nå funker det ikke. Det står : Opps, her skjedde noe uventet, prøv senere, og det har jeg gjort flere ganger. Var i kontakt med kundeservice, de sa at appen skulle fungere, men det gjør den ikke. Betaler ganske mye for dette og surt når det ikke fungerer. Noen som har gode råd?

Smart-TV er lite smarte. Jeg syns det var mye kåling med begge de to jeg kjøpte, men endte opp med å kjøpe to Nvidia Shield.

Plutselig bare virker ting.

Og fordelen er at brukergrensesnittet er prikk likt på begge de to flat-dummiene, siden det er Nvidia som er hjernen.

Jeg foretrekker å bruke tastatur og mus, trådløst, som selvfølgelig kobles inn på Nvidia-dingsen.

Fin dings som jeg kan anbefale.

Med en slik kan man greie seg med en dum-TV eller en monitor.

(Innlegget ble redigert 28.02.21 20:24)

LSP-4445

LSP-4445
02.03.21 08:16
JOlsen: Jeg har problemer med Sumo appen på min tv. Jeg har en LG tv, det har fungert før, men nå funker det ikke. Det står : Opps, her skjedde noe uventet, prøv senere, og det har jeg gjort flere ganger. Var i kontakt med kundeservice, de sa at appen skulle fungere, men det gjør den ikke. Betaler ganske mye for dette og surt når det ikke fungerer. Noen som har gode råd?

Det første du bør prøve er å skru tv helt av....ikke standby....deretter ta ut stikk kontakt noen minutter for deretter å skru på tv igjen.
Hvis det ikke hjalp så ville jeg prøvd å stille tv tilbake til fabrikk innstillinger...dvs at tv går tilbake til hvordan den var da du først startet den opp etter kjøp.Du må koble tv til internett,laste ned apper osv på nytt og det er litt jobb men du har nok ikke noe valg hvis du vil prøve å få Sumo til å fungere igjen.
Har du forresten prøvd å slette appen og laste den inn på nytt fra LG butikken,dette burde vel være mulig? 

(Innlegget ble redigert 02.03.21 08:17)

JOlsen

JOlsen
02.03.21 11:17
LSP-4445: Det første du bør prøve er å skru tv helt av....ikke standby....deretter ta ut stikk kontakt noen minutter for deretter å skru på tv igjen.
Hvis det ikke hjalp så ville jeg prøvd å stille tv tilbake til fabrikk innstillinger...dvs at tv går tilbake til hvordan den var da du først startet den opp etter kjøp.Du må koble tv til internett,laste ned apper osv på nytt og det er litt jobb men du har nok ikke noe valg hvis du vil prøve å få Sumo til å fungere igjen.
Har du forresten prøvd å slette appen og laste den inn på nytt fra LG butikken,dette burde vel være mulig?

Hei. Det er løst. Måtte restarte router :)

kibby

kibby
05.03.21 07:51

.

(Innlegget ble redigert 05.03.21 07:52)

JOlsen

JOlsen
07.03.21 19:53

Nå sier de på kundeservice at jeg ikke kan se sendingen i 4K. Det er derfor det buffrer og stopper opp. Så da må det være flere alternativ. Greit å vite. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg